Kratke price

srijeda, 21.11.2007.

Moj pogled

Sa moga se prozora ne vidi Sljeme
Snježna oaza nad vrevom grada
Koji svojim svjetlima neona
Daruje život svim dušama
Bolje od onog probušenog balona
Na kakvom studentskom tulumu
Ne; moj se pogled prostire ravnicom tuge
Noći su ovdje tako prokleto hladne
Prokleto hladne i suviše duge
Jer, s moje ponistre ne vidi se more
Obala, otoci, ni u zaleđu gore
Nema tu strankinja u pareu
Koje, kao u modnom defileu
Paradiraju poput božica
Dok se i zemlja otvara
Pod lakim korakom njihovih nožica
A moj pogled?
I dalje luta onom istom ravnicom
Dok ne zapne na nekoj ogradi
Okruženoj bodljikavom žicom…
Ali svu bih tu muku ja prešao u skoku
Samo da odraz tvoj zablista u mome oku

- 12:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kratke priče i ponešto poezije iznikle iz mog virtualnog pera...

Ovo čitam kad ne pišem

Lijepe pjesme - domaće

  • Ukoliko netko želi neku od sljedećih pjesama u audio formatu, neka se javi na mail.

    Ispod tvoje boloture - Klapa Intrade

    Misečina prosula se kalom,
    dragi dragoj piva pod balkunom,
    na pučini val se ljubi valom,
    a ja sam prid tvojim portunom...

    Doni' san ti iz đardina cvića,
    nek' ti vonja, nek' te na me sića,
    garofule i đirane,
    donija san tebi, Ane...

    Ispod tvoje boloture, pivan tebi serenade,
    dok ti lice kriju škure i koltrine sumprešane,
    i koltrine sumprešane...

    Dok ti lice kriju škure i koltrine sumprešane,
    i koltrine sumprešane...

    Zaspala je bonaca u luci,
    s kampanela tuče kasna ura,
    ja te čekan s gitarom u ruci,
    pivajući kraj tvojih škura...

    Na maslini jubidu se tići,
    među bove stisli se kajići,
    a ja kraden bogu dane,
    pivajući tebi, Ane...



    Dao sam ti dušu - Divlje jagode

    Godine ko srne
    nestaju u bijegu
    uspomene sad su
    poljupci u snijegu

    Godine i snovi
    rijeka koja tece
    to je sve sto imam
    od tebe i srece

    Dao sam ti dusu
    srce sam ti dao
    nista vise nemam
    al’ mi nije zao

    Godine ko srne
    nestaju u bijegu
    uspomene sad su
    poljupci u snijegu

    Godine i snovi
    rijeka koja tece
    to je sve sto imam
    od tebe i srece



    Smijehom strah pokrijem - Merlin

    u vrijeme kada sumnja izlazi iz zbunja
    u vrijeme kada svako u svakoga sumnja
    gdje smo sada mi, gdje su one rijeci velike
    gdje smo sada mi, od australije do amerike

    gdje je ona ptica sto imala je glas
    sto nosila je uvijek dobru rijec za nas
    o da l' smo rodjeni zli, il' smo u putu to postali
    o da l' smo rodjeni zli, il' smo isti k'o ostali

    smijehom strah pokrijem uvijek
    kad otkrijem da si sretna
    daleko od mene na kraju svijeta
    gdje svako za sebe tugu tka

    smijehom strah pokrijem uvijek
    kad otkrijem da si sretna
    daleko od mene ma nek' si dobro
    nek' ruza ne vene kad venem ja

    u vrijeme kada sumnja protice kroz vene
    kome je to stalo do tebe i mene
    mi nismo rodjeni zli, mi nikad nismo to ni bili
    mi nismo rodjeni zli, voljeti nismo ni prestali

    smijehom strah pokrijem uvijek
    kad otkrijem da si sretna
    daleko od mene na kraju svijeta
    gdje svako za sebe tugu tka

    smijehom strah pokrijem uvijek
    kad otkrijem da si sretna
    daleko od mene ma nek' si dobro
    nek' ruza ne vene kad venem ja



    Kada me dotakne - Parni valjak

    Zlatna slova njeno ime
    Budi rijeke zaspale
    Svojim dahom pali vatre
    Iz iskri što su ostale
    I tako kruži meni
    Kao plima vječita
    Nježno plete moje niti
    I u toj igri uživa

    A kada me dotakne
    Ja protrnem
    I bogove i vragove zovem
    Ako mogu vrijeme da zaustave

    U mojoj duši
    Tisuću svijeća sja
    I sve do jedne, sve do jedne
    Ona je upalila.



    Da te mogu pismom zvati - klapa Maslina

    Ti za me se bila ka rosa na cviću
    sa usana pila i ljubav i sriću.
    A ja bi tija pismom ti prići
    još ljubavi ima, ka ulja u svići.

    Da te mogu pismom zvati
    ja bi piva život cili
    da se barem opet vrati
    vrime kad smo sritni bili.
    Da te mogu pismom zvati
    ja bi piva, ne bi staja.
    Da se stara ljubav vrati
    ne bi pismi bilo kraja.

    Ne vraćaš se više u pisme i riči
    i nema te sa mnom u nijednoj priči
    a ja bi tija, pismom ti prići
    još ljubavi ima, ka ulja u svići.

    Da te mogu pismom zvati
    ja bi piva život cili
    da se barem opet vrati
    vrime kad smo sritni bili.
    Da te mogu pismom zvati
    ja bi piva, ne bi staja.
    Da se stara ljubav vrati
    ne bi pismi bilo kraja.



    Stranac u noći - Idoli

    Kad secanja prestanu da dolaze
    necu ti se javiti
    dal' ces me razumeti

    Kad secanja prestanu da dolaze
    reci ce me odneti
    koje smo precutali.

    Stranac,bio sam stranac
    stranac u noci

    Juce ljubav nas je zbunila
    sad smo se umorili
    ostala su secanja.

    Kad secanja prestanu da dolaze
    ja ti necu otkriti
    da jos ne znam ko si ti.



    Samo jedan dan - Massimo

    Plave se kiše na staklima ,
    tišina ostavlja trag ,
    ti nemaš snage da oprostiš ,
    a znam da još sam ti drag
    utjehe nema u riječima , duboki obojen glas ,
    sve vidiš u mojim očima
    ostani zbog nas
    samo jedan dan zaustavi vrijeme ,
    samo jedan dan za tebe i mene ,
    u oku tvom zvijezda
    volim te do neba ostani zbog nas
    samo jedan dan
    utjehe nema u riječima ,
    duboki obojen glas ,
    sve vidiš u mojim očima
    ostani zbog nas .
    samo jedan dan
    zustavi vrijeme
    samo jedan dan
    za tebe i mene
    u oku tvom zvijezda
    volim te do neba
    ostani zbog nas
    samo jedan dan ....



    Kad srce pronađe put - Hari Rončević

    Šetam sam, ispod zvizda
    I ne vidim jutro minja noć u dan
    Inšempjan , o jubavi sanjan budan
    I ne ozdravljan

    Izgubljen, tuče jugo, more baca
    Meni sad svejedno je
    Ka da znan da će prikinit me bol
    Od duše nesritne

    Kad srce pronađe put
    I jednom zauvik mir
    Tu kraj tvojega nađe
    Nismo svi isti ka cok
    Ne mogu svi dalje poć
    Kad duša nema snage



    Plačem - Pro Arte

    U noći dok blistaju zvijezde,
    Ja se sijećam svih oni dana.
    Al' ona je otišla sama,
    Drugog ljubi ja to znam.

    Uz čašu ja provodim dane,
    Puste dane jer sam sam.
    Plačem, jer duša i srce me boli,
    Jer sad ona drugog voli.


    Ja nikoga nemam da ljubim,
    Od života malo ja tražim,
    Po cijelom ću svijetu da lutam,
    Da zaboravim na nju.

    U noći dok blistaju zvijezde,
    Ja se sijećam svih oni dana.
    Al' ona je otišla sama,
    Drugog ljubi ja to znam.



    Kao ptica na mom dlanu - Piloti

    Kao ptica na mom dlanu skakuces,
    Priznacu ti zasto volim prolece,
    Podelicu i ovu noc sa zvezdama,
    Prekricu te nebom
    kad budes zaspala.

    Otopicu ti led sa usana,
    Dacu sve sto imam
    za tvoja oka dva,
    Kao mesec
    kad proviri iz tvoga dvorista,
    Obasjacu ti lice kad budes zaspala.

    Ne znam kako da pobegnem
    od sna,
    I ne znam dal' te iko voli kao ja,
    Al' ne bi ova noc tako bolela,
    Da me nisi volela.

    Kao osmeh letnje noci nestajes,
    Znam da neces doci
    al' ipak cekam te,
    Osetices nocas miris tresanja,
    Znaces da sam budan
    kad budes zaspala.



    Zaboravljeni - Piloti

    Možda smo ja i ti divlji i ničiji,
    Možda nas je tuga zauvek vezala.
    Kažu nam da smo svi rođeni jednaki,
    Jednaki pred Bogom i pod zvezdama.

    Čujem marširaju zastave,
    Zvone koraci u ovoj noći,
    Nebo noćas ratuje,
    A ti me ne pitaj nikada o samoći.

    Sanjam, sanjam da si tu,
    K'o da letim na zlatnom ćilimu,
    Sanjam Bog, nas prokleo,
    Sve nam dao, a sreću nam je uzeo.

    Zaboravljen sam ja, zaboravljena ti,
    Negde u tišini naše ulice,
    Ponoć je kucnula ti si se prekrstila,
    Obrisala sve jednim potezom gumice...



    Zaspao bih sada ja - Parni valjak

    Dođi, zaboravi,
    Nudim ti noći čarobne
    I buđenja
    U postelji punoj šećera.

    Ispred mog prozora
    Drvo divljeg kestena,
    Puno plodova
    Koje nitko ne treba.

    Anđeli nek' te čuvaju
    Kada vrijeme oboli.
    Da li čovjek sve, baš sve,
    Na kraju preboli?

    Zaspao bih sada ja
    Na tvojim rukama,
    Budio se ne bih nikada.
    Neka vrijeme samo broji
    Svoje godine,
    Meni je već dosta čekanja.

    Dođi, zaboravi,
    Nudim ti noći čarobne
    I buđenja
    U postelji punoj šećera.

    Dođi i ostani,
    Nudim ti suze k'o bisere,
    Moje namjere
    Još su uvijek iskrene.

    Zaspao bih sada ja...




    Još tvog je poljupca - Hari Rončević

    Da imam srca dva jedno bi bacija
    Da imam duše dvi da jednu ostavim
    Da te zaboravim treba mi, treba mi vremena
    Još tvog je poljupca na mojim usnama

    Još spava sjećanje na tvojim grudima
    Bez tebe buđenje jutra mi uzima
    Da te zaboravim treba mi, treba mi vremena
    Još tvog je poljupca na mojim usnama

    Da sada naučim sve
    Šta svitu poznato je
    Na sve bi odgovor da
    Kad sve na svitu bi zna
    Na ljubav opet bi sta
    Da imam srca dva
    To šta si ranila odma bi bacija
    Da imam duše dvi,
    Da jednu ostavim,
    Da te zaboravim



    Lažeš - Bijelo dugme

    Lažeš zlato, lažeš dušo,
    Lažeš vještice
    Lažeš tvojim slatkim jezikom
    Kurve svetice

    Medeno, sve mednije
    Kobno k'o što ni'ko nikog lagao nije

    Postoji milion načina
    Da te ostavim
    Ali ne postoji ni jedan
    Da te prebolim

    Ja sam crni sedef za tvoje uho
    Ja sam ludak od marcipana dušo

    Ooo, biće mi žao
    Biće meni žao
    Uzeće je drugi
    Uzeće je moja biti neće

    Lažeš zlato, lažeš dušo,
    Lažeš vještice
    Lažeš tvojim slatkim jezikom
    Kurve svetice

    Pjevaj, tuga je iznad tebe
    Pjevaj, Bog je danas na tvojoj strani golube

    Ooo, biće mi žao
    Biće meni žao
    Uzeće je drugi
    Uzeće je moja biti neće

    Lažeš zlato, lažeš dušo,
    Lažeš vještice



    Jesam li za tebe bio ja - L. odred

    Kuda me vodite, moje noge nemirne
    zbog vas je otišla, vi riječi nespretne
    O kad bi samo mogao bar malo slagati
    jer gruba istina ne može je vratiti
    o ne.....

    Jesam li za tebe bio ja
    samo bog bi znao to
    a koliko bi u oblak suza stalo
    toliko bih ja isplak'o


    Umorno srce mi zbog tebe boluje
    od takvih bolova, kažu, lako se umire
    Al' još teže bilo bi bez tebe živjeti
    I zato neka uzmu me nebeski orlovi.