..I became somebody trough loving YOU..

..:::subota_26.08.2006._16:10:::..

baCk aGaiN! jeiiijjjj.... party

nut OK ja sam ŽIVA!!!
znam da je to nekima na sreću a nekima na žalost, al jebiga ŽIVA SAM i onima kojim ato smeta nek se propucaju gunom .. HAH. dead
ee da.. eto dosadno mi je došla sam sa jutarnje kave u kliku i sa biljara doma ručala i ewo.. da se malo javim.. pošto nisam nekih... 2-3 mj.???? hihihihiiiii....rolleyesnut
WELKA ZAHVALA ACI ša mi je napravila ono.. ma onaj kurac neku šifru... ma ša ja znam.. nea veze znat će ona. ACO HVAJA LUV U!!!! =) kiss
dalje:::
e pa.. pošto se nismo dugo čuli ja ću vama reći malo o mom ljetu....
ovako:: jutro - kave, grad njanjanjanjanja
popodne - more
navečer - van

zvuči možda malo glupo i non-stop isto ali NIJE!
jer stvarno iam predobru ekipu koju obožavam i oni vole mene!!!!!!!

zajebancija žešća non stop!!! malo se svađamo pa se pomirimo i NIJE DOSADNO!!

a ne znam ša da vam kažem... ljubav - 0 bodova..
bilo je ovog ljeta dečkiju (HVALA BOGU). ali... TAJ FUCKIN ALI!!!! ..nije ništa trajalo..no a kad su oni glupiiiii.....lud bang
možda negdje ima i izuzetaka ali brijem da nisu na ovom planetu!! hahsmijeh

jučer smo bili na kaštelu u kinu gleat GARFIELD 2 !!! moj bubiiiiii.... moj IDOL! pišala sam se.. prejak je film treate ga ić pogledat! yes

a ne znam ekipo ša da vam kažem.. ja ću vas pokušat komentirat ako mi ovaj glupi komp ne zašteka.. komentirajte i vi mene...

..VOLI VAS PUNO VAŠA..
_..zEkKy.._

you have something to say? 16?? neeee...oču još!! =P * Aa-a! * wanna?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • _..zEkKy.._


    Image Hosted by ImageShack.us


    kod mene vas je bilo... Free Web Counter
    Free Web Counter od 22.1.06. 15:00




mOji nAAAAAAAAAj... =]

*_:::..mA baBy..:::_*

  • my moto & my hero.. GARFIELD!!!!!
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    deadZašto je Garfield moj idol?!lud
    kao 1. voli lazanje
    kao 2. voli spavati i ljenčariti
    kao 3. boli ga kurac za sve (DON'T KNOW, DON'T CARE!)
    kao 4. zaebava sve kud stigne

LjubAv jE u zRakU..aLi sRušiT ćE se.. haH. LjubAv jE sMijeŠna. mRziM LjubaV. a 0peT gA voLim..