Alka Vuica je htjela nešto glamuroznije...

četvrtak, 09.03.2006.

napokon...

...SNIJEG! to mi je uljepšalo cijeli dan! jerbo naime imam temp.(nije jako visoka) kišem šmrćem i ležim u krevetu! e i da ne dolazim u školu...Samo se nadam da ću sutra doć jer ipak su maškare pa da se zajebavamo cijeli dan! samo vam želim reć sretno na fizici ali ne brinite se , mara je rekla da će se javiti! (za nika:IRONIJA)
- 11:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #
• da. mara ce se javit...yeah right... (klasicarka 27.02.2006. 11:41)
• Jel mi pišemo nekaj danas i jel pita još netko osim pavićke? (bb king 27.02.2006. 11:52)
• bubino moje... moj zemljopis je kod tebe... ja bi bila jako zahvalna kad bi mi to donjela sutra u skolu ako ces uopce doci ili mi posalji po nekome.... daj mi napisi kako da sa strane stavim popis blogova i linkova (odn kako si ti to uspjela...) vidjeh ti gay decka danas... be jealous!! :-) p.s. mara se javila i dobila 5.... A NIJE TO MOGLA NAPRAVITI PROSLI TJEDAN KAD SAM DOBILA 1!!!!!!!!!!! dobila si 5 iz latinskog iz zad, 1 iz mat iz petminutnog, a kemiju nam nije donjela, naravno... p.p.s. silvija te pozdravlja... (spice girl 27.02.2006. 21:14)
- 15:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>