četvrtak, 28.06.2007.

+

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28


O Bože, kada bih znala što je Tvoja volja...

Bog s vama+
Pa ovako...za nešto više od 2 mjeseca se udajem, jupiiiii smijeh molim vas ako mi možete reći da li ima negdje uskoro kakva duhovna obnova, seminar za pripremu ili tako nešto, 23.7 idemo na zaručnički tečaj na Siget...imamo 2 mjeseca da se pripremimo na zajednički život, dobro bi došao kakav savjet...
Preporučam nas u molitve i molim za sve vas.
Neka vas dragi Bog čuva na životnim putovima, neka vas nosi na svojim rukama, Njegov vječni blagoslov neka nad vama bdije+

Bože, samo Te molim da mi daš ustrajnosti da se u zajedničkom životu mognem potpuno predati i žrtvovati.

- 13:24 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 26.06.2007.

OTAC+

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26

Dijete moje...

Moguće da me ne poznaješ, ali ja o tebi sve znam... Psalam 139:1 Znam kada sjedaš i kada se ustaješ... Psalam 139:2 Sve tvoje staze su mi poznate... Psalam 139:3 Pa i svaka vlas na tvojoj glavi je izbrojana... Matej 10:29-31 Sazdan si prema mome obličju... Postanak 1:27 Nalaziš se u meni, gdje se krećeš i živiš... Djela 17:28 Jer si od mojega roda... Djela 17:28 Znadoh te prije nego si začet u majčinoj utrobi... Jeremija 1:4-5 Izabrao sam te još kada sam planirao stvaranje... Efežanima 1:11-12 Tvoj život nije slučajnost, jer svi su tvoji dani u mojoj knjizi zabilježeni... Psalam 139:15-16 Ja sam bio taj koji je odredio pravo vrijeme tvoga rođenja, i mjesto tvoga življenja... Djela 17:26 Načinjen si čudesno i predivno... Psalam 139:14 Jer ja sam te satkao u majčinoj utrobi... Psalam 139:13 Ja sam te na dan tvojega rođenja izveo na svijet... Psalam 71:6 Oni koji me ne poznaju, krivo me predstavljaju... Ivan 8:41-44 Ja nisam udaljen i gnjevan, već sam izražaj savršene ljubavi... 1 Ivanova 4:16 A žudnja mi je da tu svoju ljubav obilato na tebe izlijem... 1 Ivanova 3:11 To jednostavno zato što si moje dijete, a ja tvoj otac... 1 Ivanova 3:1 Pružam ti više nego ti je tvoj zemaljski otac ikada mogao pružiti... Matej 7:11 Zato što sam ja savršeni otac... Matej 5:48 Svaki dobri dar kojega primaš dolazi iz moje ruke... Jakov 1:17 Jer se brinem za tebe i podmirujem sve tvoje potrebe... Matej 6:31-33 Moj plan za tvoju budućnost je uvijek ispunjen nadom... Jeremija 29:11 Zato što te ljubim ljubavlju vječnom... Jeremija 31:3 Moja razmišljanja o tebi su bezbrojna i ne mogu se izjednačiti s pijeskom na morskoj obali... Psalam 139:17-18 Nad tobom se radujem pun veselja... Sefanija 3:17 I nikada ti neću prestati činiti dobro... Jeremija 32:40 Jer ti si moja predraga svojina... Izlazak 19:5 Želim te čvrsto utvrditi svim srcem svojim, svom dušom svojom... Jeremija 32:41 I želim ti objaviti predivne i nedokučive tajne... Jeremija 33:3 Ako me potražiš svim svojim srcem, naći ćeš me... Ponovljeni zakon 4:29 Raduj se u meni i ja ću ispuniti sve želje tvoga srca... Psalam 37:4 Jer ja sam taj koji proizvodim u tebi te želje... Filiipijanima 2:13 Ja sam u stanju učiniti neograničeno više nego ti možeš i pomisliti... Efežanima 3:20 Jer nitko te ne može utješiti i ohrabriti kao ja... 1 Solunjanima 2:16-17 Ja sam također i Otac koji te tješi u ma kakvim nevoljama... 2 Korinćanima 1:3-4 Kada si bio skršena srca, bio sam ti blizu... Psalam 34:19 Nosio sam te blizu svoga srca, kao što pastir nosi janje u svojemu naručju... Izaija 40:11 Dolazi dan kada ću otrti svaku suzu s tvojega lica... Otkrivenje 21:3-4 I uzeti ću svaku bol koju si podnosio ovdje na zemlji... Otkrivenje 21:3-4 Ja sam tvoj Otac i ljubim te isto kao što sam ljubio svojega sina, Isusa... Ivan 17:23 Jer je u Isusu moja ljubav prema tebi savršeno objavljena... Ivan 17:26 On je potpuni izražaj moje biti... Hebrejima 1:3 On je došao praktično pokazati da sam za tebe, a ne protiv tebe... Rimljanima 8:31 I da ti kaže da ja ne brojim tvoje grijehe... 2 Korinćanima 5:18-19 Isus je umro radi toga da se mi, ti i ja, izmirimo... 2 Korinćanima 5:18-19 Njegova smrt je najuzvišeniji izražaj moje ljubavi prema tebi... 1 Ivanova 4:10 Dao sam sve što sam ljubio, samo da bi mogao pridobiti tvoju ljubav... Rimljanima 8:31-32 Ako primiš moj dar, mojega sina Isusa, mene primaš... 1 Ivanova 2:23 I nikada te više ništa neće moći opet odvojiti od moje ljubavi... Rimljanima 8:38-39 Vrati se kući i ja ću sazvati najveću veselicu kakvu nebo još nije vidjelo... Luka 15:7 Oduvijek sam bio Otac, i uvijek ću Otac i ostati... Efežanima 3:14-15 Sada ću ti postaviti najvažnije pitanje tvoga života:... Želiš li ti biti moje dijete?... Ivan 1:12-13 Čekam na tvoj odaziv... Luka 15:11-32

Ljubi te, Tvoj Tata,
Bog Svemogući

Ja želim biti Tvoje dijete, Oče
Bog vas blagoslovio+

- 13:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.06.2007.

ISUS+

Image Hosted by ImageShack.us

Proslijedih ovaj tekst sa slavimte


KAKO JE ZAPRAVO ISUS BIO KUŠAN U PUSTINJI

"Spjev o bogočovjeku" Marije Valtorte u kojem je zapisala Isusov život po ukazanjima i viđenjima koja je primala. Evo kako je opisana ova kušnja:

.....Isus je vrlo blijed. Sjedi laktovima naslonjen na koljenima i s podlakticama ispruženim naprijed, s rukama sjedinjenim i isprepletenim prstima. Razmišlja. Svako malo uzdiže pogled i kruži njime unaokolo i gleda sunce visoko, skoro okomito, na plavetnom nebu. Često, a naročito nakon što je kružio pogledom unaokolo i uzdizao ga prema sunčanoj svjetlosti, zatvara oči i naslanja se na liticu koja mu je zaklonom, kao zahvaćen od vrtoglavice.
Vidim kako se pokazuje Sotona... mrka pogleda. Ne prikazuje se na način kako ga mi obično rišemo, s rogovima, repom itd. Naliči beduinu, uvijenom u svoju haljinu i u svoj plašt, koji je sličan domino-ogrtaču, za maskiranje. Na glavi mu turban čije bijele trake silaze da zaštite ramena i oba obraza. Tako da se radi toga vidi kratki trokut (lica) veoma smeđ, od tananih vijugavih usana, od vrlo crnih i udubenih očiju punih magnetskih bljeskova. Dvije zjenice koje te čitaju u dubini srca, ali u kojima ne čitaš ništa ili samo jednu riječ: misterij.
Suprotno od oka Isusova koje je također toliko magnetsko i začaravajuće, koje ti čita u srcu, ali u kojem čitaš također da mu je u srcu ljubav i dobrota prema tebi. Oko Isusovo... to je milina za dušu. Ovo pak je kao dvostruki bodež koji te probada i pali.
Približi se Isusu: "Sam si?"
Isus ga gleda i ne odgovora.
"Kako si dospio ovdje? Jesi li se izgubio?"
Isus ga ponovno pogleda i šuti.
"Da imam vode u čuturici, da bih ti. Ali i ja sam ostao bez nje. Uginuo mi je konj i zaputih se...evo...pješice prema plićaku. Tamo ću se napiti i naći već nekoga koji će mi dati kruha. Znadem put. Dođi sa mnom... Vodit ću te."
Isus ne podiže više ni očiju.
"Ne odgovaraš? Znaš li da ćeš umrijeti, ako ovdje ostaneš?.... Već se diže vjetar... Oluja je blizu... Dođi."
Image Hosted by ImageShack.us
Isus stisne ruke i šuteći moli.
"Ah! Pa to si upravo Ti, dakle? E, toliko te tražim! Koliko te već dugo motrim. Od časa kad si bio kršten. Zoveš Vječnoga?... Daleko je... Sad si na zemlji i među ljudima. A nad ljudima vladam ja. Ipak mi pobuđuješ samilost i želim ti pomoći, jer si dobar i došao si da se žrtvuješ ni zašto. Ljudi će te mrziti radi tvoje dobrote. Ne shvaćaju drugo do li zlato, hranu, sjetila... Žrtva, bol, poslušnost - to su za njih mrtve riječi; daleko više od ove mrtve zemlje koja je ovdje unaokolo... Suhlji su daleko više od ove prašine, u kojoj se samo može sakriti zmija očekujući da ugrize i šakal da razdere. Hajdemo odavde! Ne zaslužuješ trpjeti za njih. Poznajem ih bolje od Tebe."
Sotona je sjeo sučelice Isusu i ispituje ga svojim strašnim pogledom i smijulji se svojim zmijskim ustima. Isus stalno šuti i u sebi moli.
"Ne pouzdaješ se u me. Zlo činiš. Ja sam mudrost zemlje. Mogu ti biti učiteljem, da te poučim kako ćeš trijumfirati. Vidi: važno je trijumfirati. Zatim, kad si se već nametnuo i zadivio svijet, tada ga vodiš kamo sam hoćeš. Ali najprije moraš biti kako se njima sviđa... kao oni... Zavesti ih radeći tako da oni uzvjeruju da im se divimo i da ih slijedimo u njihovom mišljenju.
Mlad si i lijep. Počni od žene. Uvijek od nje treba početi!... Ja sam pogriješio navevši ženu na neposlušnost. Trebao sam je savjetovati na drugi način. Bio bih je tako učinio boljim sredstvom i bio bih pobijedio Boga. Žurio sam se. Ali Ti!... Ja te poučavam, jer sam te jednog dana gledao s anđeoskim ushitom... i ostatak one ljubavi je ostao,... ali Ti me poslušaj i okoristi se mojim iskustvom... Nađi si jednu drugaricu. Gdje ne budeš uspio Ti, uspjet će ona. Novi si Adam: moraš imati svoju Evu.
A zatim, kako možeš razumjeti i liječiti bolesti osjetila, a ne znaš što su?... Zar ne znaš da se tu nalazi jezgra iz koje se rađa stablo požude i prevlasti?... Zašto čovjek hoće vladati? Zašto hoće biti bogat, moćan?.... Da bi posjedovao ženu. Ova je kao ševa. Njoj je potrebno svjetlucanje da bi bila privučena. Zlato i moć dva su lica ogledala koji privlače žene i uzrok su zla svijeta. Gledaj: iza tisuću najrazličitijih zločina, barem ih je devetsto koji vuku korijen iz gladi za posjedovanjem žene... ili iz volje jedne žene, koja gori od žudnje koju čovjek još ne zadovoljuje ili joj više ne zadovoljuje... Idi k ženi ako hoćeš znati što je život... I samo nakon toga znat ćeš ozdravljati i liječiti bolesti čovječanstva.
A lijepa je, znaš, žena! Nema ništa ljepšega na svijetu. Čovjek posjeduje misao i snagu... Ali žena! Njezina misao je parfem, njezin dodir milovanje je cvijeća, njezina dražest kao vino što klizi, njezina slabost kao zamršljaj svile ili kao uvojak kose djeteta u rukama čovjeka, njezino milovanje je snaga koja se izlijeva na našu snagu i užiže je. Nestaje boli, truda, muke, kad si pored žene, i ona je na našim rukama kao buket cvijeća.
Ali kako sam lud!... Ti si gladan, a ja ti govorim o ženi! Tvoja snaga je iscrpljena. Radi toga, ovaj ugodni miris zemlje, ovaj cvijet stvorenoga, ovaj plod koji daje i uzbuđuje ljubav, tebi izgleda bez vrijednosti... Ali gledaj ovo kamenje!... Kako je oblo i glatko, pozlaćeno od sunca koje zalazi. Ne naliči ti na kruh?... Ti, Sin Božji, dovoljno je da rekneš: "Hoću", da ono postane mirisavim kruhom, poput onoga koji sada domaćice vade iz peći za večeru svojim ukućanima. I ove akacije tako ogoljene, zar se ne mogu, samo ako Ti hoćeš, ispuniti jabukama, medenim datulama?... Zadovolji se, o Sine Božji... Ti si Gospodar zemlje... Ona se prigiba da stavi pred tvoje noge samu sebe i da zatomi tvoju glad.
Vidiš li kako blijediš i teturaš samo što si čuo imenovati kruh? Siromašni Isuse! Toliko si već oslabio da ne možeš više ni zapovjediti čudo? Hoćeš li da to učinim ja za Tebe? Nisam ti ravan. Ali nešto ipak mogu. Lišit ću se za jednu godinu svoje snage, sabrat ću je svu, ali ti hoću služiti jer si dobar, a ja se uvijek spominjem da si moj Bog, makar sada ne zaslužujem da te kao takvog nazivam. Pomozi mi svojom molitvom da bih mogao..."

"Umukni. Ne živi čovjek od samog kruha, već od svake riječi koja dolazi od Boga."

Đavao se lecnuo od bijesa. Zaškripi zubima i stisne šake... Ali se suzdržao i okrenuo kešenje u smiješak.
"Shvaćam. Ti si iznad potreba zemlje i groza te hvata pri pomisli da bih ti ja služio. To sam i zaslužio. Ali dođi, i vidi što sve ima u Kući Božjoj... Vidi kako također i svećenici ne odbijaju nagodbe između duha i tijela. Jer su na kraju ljudi, a ne anđeli... Učini jedno duhovno čudo. Ponijet ću te na vrh Hrama, a Ti se preobrazi tamo gore u ljepotu, i zatim pozovi čete anđela i reci neka od svojih ukrštenih krila načine podnožje tvojim nogama i nek te tako spuste u glavno dvorište. Nek te vide i neka se sjete da ima Boga... Češće je nužno očitovati se, jer čovjek ima tako slabo pamćenje, naročito u duhovnim stvarima. Znaš kako će anđeli biti blaženi da budu zaštita tvojoj nozi i stepenica Tebi koji silaziš!"

"Rečeno je: Nemoj iskušavati Gospodina Boga svojega."

"Shvaćaš da ni tvoje ukazivanje ne bi promijenilo stanja i Hram bi nastavio biti pazarom i pokvarom. Tvoja božanska mudrost zna da su srca hramskih službenika zmijska legla, da se međusobno razdiru i da druge mrcvare samo radi prevlasti. Jedino ih ljudska sila može ukrotiti.
E onda dođi! Pokloni mi se! Ja ću ti dati zemlju. Aleksandar, Cir, Cezar, svi najveći prošli i sadašnji vladari bit će slični gazdama kukavnih karavana u odnosu na Tebe koji ćeš imati sva kraljevstva zemlje pod svojim žezlom. I sa kraljevstvima sva bogatstva, sve ljepote zemlje, i žene, i konje, i vojske i hramove. Moći ćeš svugdje uzdignuti svoj Znak, kada budeš Kralj kraljeva i Gospodar svijeta. Tada će te slušati i poštivati i narod i svećenstvo. Svi će te staleži častiti i tebi služiti, jer ćeš biti Moćan, Jedini, Gospodar!
Pokloni mi se samo jedan trenutak! Oduzmi mi ovu žeđ koju imam: da mi se iskaže poklonstvo! Ta me je žeđ upropastila, ali ostala je u meni i pali me. Plamenovi pakla su svježi jutarnji zrak u odnosu na ovaj žar koji mi pali nutrinu... Ova žeđ - to je moj pakao! Jedan trenutak, samo jedan trenutak, o Kriste, Ti koji si tako dobar!... Samo jedan trenutak radosti za onoga koji je u vječnoj muci!... Daj mi da osjetim što to hoće reći biti bog i bit ću ti odan, poslušan kao rob kroz čitav život, za sve tvoje pothvate. Jedan trenutak! Samo jedan trenutak i neću te više mučiti!" I Sotona se baci na koljena, moleći....

Isus, međutim, ustane... Postao je mršaviji kroz ove dane posta, izgleda još višim. Njegovo lice je strašno od strogosti i moći... Njegove su oči dva safira što pale. Njegov glas je grom koje se odbija od udubine masiva i razliježe se kamenjarom i pustom ravnicom kada reče:
"Odlazi, Sotono. Pisano je: "Gospodinu Bogu svome klanjat ćeš se i Njemu ćeš jedinome služiti."

Sotona, s urlikom muke osuđenika i neopisivom mržnjom, skoči na noge, strašan kad ga gledaš u njegovom bijesnom i kipućem obličju. I zatim iščeznu s novim urlikom proklinjanja.
Isus sjede umoran, naslonivši otraga glavu na masiv. Izgleda iscrpljen. Znoji se. Ali anđeoska bića dođoše i mahahu krilima u omarini spilje, pročišćujući i osvježujući je. Isus otvori oči i smiješi se. Ne vidim ga da jede. Rekla bih da so On hrani mirodijom Raja i da ga to krijepi.

- 11:39 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 20.06.2007.

ČEŽNJA

Image Hosted by ImageShack.us


ČEZNEM ZA TOBOM, GOSPODINE

Čeznem Isuse,
za Tvoju ljubav se hvatam.
Iskreno kažem,
čeznem za Tobom,
da te vidim, da naučim.

Da sam barem Tvoj apostol bila,
u lice Te živog gledala.
Čeznem Gospodine, da me znaš.

Kad bi stali,
pala bih na koljena.
Umjesto da budem sretna,
ja bih plakala.

U suzama, ponizno bih molila:
"Oprosti mi Gospodine,
Tvoje je milosrđe
od moje bijede snažnije."

Želim to razumijeti,
želim se na tren zatvoriti,
Tebi duhom prisutna biti.
Samo Ti i ja, Gospodine.
Da ne moramo ništa reći,
samo da osjetim, da znamo.

Tvoj život od Tebe
želim spoznati,
Tvoj mir zadobiti,
Tebe potpuno upoznati.

Sebična, jesam li?
Oprosti mi...

Čeznem za tobom, Isuse
i ne mogu si
pomoći...



Priznajem, čeznem za Isusom, danas to baš jako osjećam...zanima me sve, baš želim sve znati, pa makar još i jače patila zbog boli koju je pretrpio...neka, neka patim, a opet i neka sam sretna jer nije bilo uzalud...stvarno danas cijeli dan razmišljam, osjećam čežnju, zanima me kako je Isus odrastao, htjela bih Mu se prisloniti uz rame i slušati kako priča, kako Mu je teško bilo, a opet želim znati kako je kao dijete živio, što je osjećao, kako je miran ostao...
Potaknuo me post na blogu slavimte i cijeli dan mi je to u mislima....Bože, kako malo znam....
Još ovaj tjedan ću otići kupit knjigu "Spjev o Bogočovjeku" Marie Valtorte, joj kako bih i ja voljela znati cijeli Isusov život...
Ne znam kako je vama, možda i jesam sebična, ali zbilja jako želim da mi Isus govori, da me uči...da imam dar vizije da Ga mogu dotaknuti, a opet previše očekujem, jer za to ne molim...ali od danas hoću...trudit ću se..
Toliko pitanja imam za Gospodina...a onda si mislim kad jednom svi budemo u Raju, to će biti toliko mnoštvo da Ga neću moći ni vidjeti, to nije jedan grad, nego veliki dio svijeta, kako će stići svakoga zagrliti i kad ćemo naći vremena porazgovoriti. Onda će On biti kao i mi, jedan jedini, vidljiv...a opet s druge strane imam cijelu vječnost yes bit će vremena i za mene smijeh
Nadam se da vas nisam zbunila,
Bog vas blagoslovio, sve vas volim+

- 16:10 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

utorak, 19.06.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


TVOJ DUH ME OVIJA KAO PLAŠT

M. Mesarić - M. Vlahović

Tvoj Duh me ovija kao plašt
Neprobojan i tih
Kako je divno hoditi
U Tvojoj prisutnosti Bože

Močiti korake u Tvojoj jakosti
Kročiti dnom crvenog mora
Mimo uzavrelih voda

Moja duša u Tvome krilu počiva
Na Tvom dlanu ja živim dane svoje
Srce mi je ispunjeno srećom
O, Jahve, ljubav je Tvoja preobilna
Za ove naše glinene posude.

Staze su moje od svijetla tog
Njegovim posute plamom
Od glasa Tvoga sve drhti sad
I duša treperi u nama

Žrtvu ću prinijeti Tebi, o Bože moj
Pretile dane svoje ću dati
Sion će biti življenje to

Moja duša ...



Image Hosted by ImageShack.us

Bog s vama+
Pa evo...i nije mi više tako teško, kao što je moja buduća kuma rekla, ljudi na sprovodima plaču zbog sebe, jer će njima nedostajati osoba koja je umrla...istina...zašto da plačem kad je moj djed na samrti primio generalnu ispovijed i posljednju pomast? Pa on je u Raju...ALELUJAAAAAAA!!!!!
Eh, kad smo mi ljudi sebični, ali ne brinem, vjerujem...
Kako ste mi vi? Nadam se da vam je svima dobro i da ste zadovoljni. Ako niste neka Svemogući Bog učini da budete.
Sretna sam mogu vam reći, baš osjećam Božju ljubav u svome životu....HVALA!!!!!

Neka vas dragi Bog blagoslovi i čuva, neka vam donese mir...Gospodine otvori nam svima duhovne oči, uši i srca...slušajte Ga...Bog je dobar....LJUBAV!!!
Neka se izlije snaga Duha Svetoga na vas i na vaše bližnje.
Od srca svima želim milost i darove Duha Svetoga, neka se zažari vaše srce za Gospodinom...Emanuel= Bog je s nama



- 16:20 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.06.2007.

BOŽJA VOLJA+

Image Hosted by ImageShack.us



Evo me nakon dužeg i vrlo teškog perioda...ipak moj djed je preminuo u Božjoj volji i ja tu ne mogu ništa više osim moliti za njegovu dušu...mnogo toga ne razumijem, ali to je bila Božja volja. Kako je doktorica rekla, umro je u miru ( nadam se)... Bogu hvala, jer je jako patio, a dogodilo se odjednom....Naime imao je plućnu emboliju (ugrušci krvi su mu se rasprsnuli po srcu, plućima i krvnim žilama, a to je uzrokovalo i srčani infarkt, a uz sve to je imao astmu i bronhitis i operirana pluća). Bilo nam je jako teško vidjeti ga u takvim bolovima, nikada u životu još nisam to vidjela....ali kasnije je bilo lakše, oporavio se malo (to su bile sve naše molitve...od srca vam hvala, da nismo molili umro bi u velikim bolovima, HVALA vam). Ovako je Gospodin sve uzeo u svoje ruke, jer On zna najbolje, tako je trebalo biti i gotovo, pomirena sam s tim i jedino što mogu reći je HVALA, jer sada moj djed više ne pati...ipak teško je...ali bit će bolje, jer moj Bog svaki minus pretvara u plus yes
Još jednom vam hvala, stvarno puno hvala, molim za sve vas i iako vas ne poznajem vrlo ste mi dragi i sa žarom molim: Neka vas Gospodin obdari presvetom milošću koja dolazi sa Neba, neka se nad vašim životima isprepliće obilje Božjih blagoslova i ljubavi, Duh Sveti naš zaštitnik neka vas bodri i osnažuje u ovome svijetu kako biste sa sigurnošću mogli slijediti Krista i širiti Riječ Božju po svem svijetu...
Bog vas blagoslovio++++

- 13:43 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 06.06.2007.

BOŽE UTOČIŠTE NAŠE+

Image Hosted by ImageShack.us

Jučer je moj djed primljen u bolnicu sa mrtvačkim podlijevima po tijelu, doktor je rekao da su samo sati u pitanju i da najvjerojatnije neće preživjeti noć....svi su pali u depresiju, seka i ja smo se stvarno svim srcem molile i nakon sat vremena stanje mu se popravilo...na svu Slavu Božju, moj djed je i noć preživio i kažu kako mu je malo bolje...Bogu hvala...

Gospodine prikazujem Ti svog djeda koji leži bespomoćan i u boli, neka ga Tvoja presveta milost dotakne i da mu novu snagu, novo srce i pluća...Ti znaš sve, Tebi predajem ovu situaciju i VJERUJEM
da VJERUJEM, da mu pružaš novu priliku, jer mu je potrebna ljubav i zajedništvo i u ovome svijetu, pa kada bude spreman neka ode u miru, HVALA TI GOSPODINE ŠTO NAM DAJEŠ BEZ OBZIRA DA LI SMO ZASLUŽILI ILI NE, DAJEŠ NAM JER NAS VOLIŠ, tako i ja vjerujem da daješ njemu novi život i novu priliku, nanovo se rađa......HVALA TI++++

Molim one koji su raspoloživi za molitvu da se pomole, od srca vam hvala...
Bog vas blagoslovio+

- 09:52 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 05.06.2007.

JAHVE JE LJUBAV+

Image Hosted by ImageShack.us
zbog ove slike se rasplačem...moj Isus je sam....u boli...


Šetajući po blogovima, najčešće sam nailazila na one depresivne, pa evo nešto o tome( pronađoh na internetu)...mogu samo reći da ću moliti za sve vas koji se pronađete u ovome tekstu.



Depresija i vjera

tekst : Branimir Bučanović


Depresija je rasprostranjen poremećaj današnjice, prisutna je u svim kulturama, različitim etničkim skupinama i društvenim slojevima.

Prema provedenim istraživanjima u razvijenim zemljama više od 3% muške i 10% ženske populacije pati od tog problema. Težina se očituje u činjenici da više od 15% osoba koja pate od depresije izvrše suicid. Zbog toga skrećem pozornost te napominjem da kvalitetnu i cjelovitu procjenu te stručnu pomoć mogu pružiti osobe koje su dovoljno osposobljene (liječnici, psiholozi i psihijatri).

Depresija je poremećaj koji se očituje u kontinuiranim ( nekoliko tjedana ) osjećajima bespomoćnosti, izgubljenosti, beznađa, bezvoljnosti za život, anksioznosti te prenaglašenim osjećajem krivice. Različiti znakovi upućuju na ovaj problem te tako treba izdvojiti: tugu praćenu pesimizmom i beznađem, apatiju koja se očituje u nesposobnosti suočavanja sa problemima i donošenje odluka, kontinuirani osjećaj umora i iscrpljenosti koji je praćen gubitkom energije i nedostatkom zanimanja za uobičajene interese npr. posao, spolnost, hobije, obitelj itd., vrlo nizak osjećaj samo-poštovanja često puta praćen samo-osuđivanjem, krivicom, sramom, bezvrijednošću i besmislenošću, gubitak spontanosti i neposrednosti , insomnija praćena gubitkom koncentracije , gubitak apetita ili prejedanje.

Uzroke depresije treba tražiti u kombinaciji više čimbenika, a ovdje samo u kratko navodimo najznakovitije. Obiteljska anamneza , odnosno postojanje problema u bližoj rodbini te genetski faktor može utjecati na razvoj depresija. Stres je jedan od najvećih problema današnjice. Užurbanost i trka za materijalnim dovode do raskoraka između želja i mogućnosti. Dugotrajna izloženost stresnim situacijama može dovesti do pojave depresije. Zbog toga je potrebno uspostaviti ravnotežu između odmora i opuštanja te rada, napora i izazova života. Smrt bližnjih posebno bračnog druga i nepreboljena bol značajno potiču nastanak poremećaja. «Zdravo žalovanje» je ono koje traje određeno vrijeme, a iskazuje se u prihvatljivoj mjeri. Nesposobnost ostvarivanja ili problemi u emocionalnim vezama , najčešće u braku ili između djevojke i mladića te u nekom drugom obliku veze koju osoba razvija s drugom osobom. Značajni događaji u životu npr.: mirovina, prirodne katastrofe ili gubitak imovine, pubertet, nesreće ili rat. U posljednje vrijeme se često spominje problemi « mobbinga » tj. različiti oblici maltretiranja na poslu. Oni mogu varirati od ismijavanja i izoliranja sve do težih oblika fizičkog, psihičkog ili seksualnog uznemiravanja. Zlostavljanje u djetinjstvu bilo kojeg oblika: fizičkog, emocionalnog, psihičkog, seksualnog ili emotivnog zapuštanja u kasnijim fazama života, može uzrokovati poremećaj. Posebno za napomenuti su pošasti hrvatskog društva s kojima se borimo bez zadovoljavajućeg uspjeha, alkoholizam i zloupotreba sredstava ovisnosti sa ili bez kombinacije imenovanih. Dugotrajna upotreba lijekova, razne fizičke bolesti ili psihički poremećaji te ne manje važno osobni pogled na svijet .

Učinci depresije su kompleksi, teški, a mogu biti i pogubni, kako na osobu koja pati od te bolesti tako i obitelj u kojoj živi ta osoba. Dubina depresije uvjetuje i intenzitet učinaka. Prema istraživanjima provedenim u SAD-u više od 40% rodbine koja živi sa osobom koja pati od tog poremećaja treba pomoć psihoterapeuta kao posljedica života s takovom osobom.

Sv. pisamski pogled

Biblijski heroji kao Ilija, Šaul, David imali su epizode koje se mogu okarakterizirati kao blaži ili teži oblici depresije. Dakle vjernici nisu izolirani od problema, ali pri njihovom suočavanju i rješavanju oni slijede biblijske smjernice. Sveto pismo daje utjehu i pomaže onima koji se nalaze u teškim životnim situacijama tako treba usmjeriti pozornost na nekoliko utjeha posebno onima koji se suočavaju sa tim problemom.

Utjeha u teškim trenutcima : Ef 3,20-21. Usmjerava pozornost na nekoliko biblijskih činjenica. Gospodin Bog je Svemoguć, njegova sila je iznad našeg razumijevanja i teških životnih situacija u kojima se možemo naći. Dakle oni koji svoje povjerenje stavljaju u Boga mogu očekivati i Božju pomoć. Vjera u Boga ima pozitivan duševni učinak. Zbog toga usmjeravanje povjerenja te interaktivan, promišljen i predan odnos s Gospodinom blagotvorno djeluje na one koji tako pristupaju vjeri.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubav kao moćna sila : Onaj koji je ustvrdio «ljubav pokreće svijet!», bio je u pravu. Poslanica Rimljanima 8,31-39 usmjerava pozornost na snagu Božje ljubavi u životima vjernika. Spoznaja da je Bog na strani onih koji vjeruju u njega je dobra «terapija». Svemogući Bog kroz djelovanje Duha Svetoga utječe, vodi i usmjerava živote onih koji su mu predani. To ne znači da vjernik nema problema i nevolja. Citirani odjeljak podsjeća: u «nevoljama, tjeskobama, progonstvu, gladi …», kada se osjećamo odbačeni i sami, Bog je uz nas, a njegova ljubav je iznad svega. Nevolje i bolesti dio su nesavršenog svijeta, a Božja ljubav tješi, hrabri i podiže. Ona je moćna i nadilazi probleme, a kod onih koji se otvaraju za Njegovo djelovanje, ostvaruje pobjedu u životu.

Tjelovježba i pobožnost : I. Tim 4,8. Postoji narodna «pomozi si pa će ti Bog pomoći!». Dvije bitne činjenice za zdrav život pronalazimo u ovim stihovima. Prva je razvijanje i prakticiranje nekog oblika tjelovježbe. U današnje vrijeme to nije teško jer postoje razni klubovi i mogućnosti za rekreativno ili profesionalno bavljenje športom. Neovisno o tomu koliko smo zdravi i u mogućnosti ići na vježbališta velika većina može barem hodati i tako se rekreirati. Druga bitna činjenica zdravog i cjelovitog života je razvijanje pobožnosti. Obično se misli da se time trebaju baviti teolozi i oni koji borave u samostanima, no to je krivo. Pobožnost je potreba svake osobe. Budući da smo stvoreni od Boga, puninu života doživljavamo u Njemu! Pobožnost je prakticiranje i život vjere u Boga, ona se razvija, a to se čini kroz poticanje molitvenog i duhovnog života, meditiranja nad pojedinim odjeljcima Sv. Pisma, učešće u Bogoštovljima i sakramentima. Pobožnost je proces izgradnje i razvijanja osobnosti, to je postupak koji traje cio život i zbog toga čini život ispunjen i smislen. Vjernik se ne zadovoljava površnim i nominalnim iskazivanjem pobožnosti. Za njega je vjera, poziv, čin predanja i života s Bogom. Duhovnost je bitno povezana s molitvom. Po njoj primamo blagoslove od Svemogućega, otkrivamo otajstva i naume Svevišnjeg. Molitva može imati terapeutsku i samoanalitičku ulogu. Dok molimo možemo promišljati o različitim životnim situacijama u kojima se nalazimo - što smo činili dobro, a što bi trebalo popraviti.

Biblija potiče cjelovito promišljanje, ali ona nije znanstveni priručnik. Svatko tko u njoj pokušava iščitavati znanost na «krivom je putu». Ipak Pismo nije protiv znanosti, a Objave koje nalazimo potkrepljuju ispravan način razmišljanja i postupanja. Zbog toga, posebno u pastoralnom radu, treba se koristit otkrićima i spoznajom, odnosno znanošću i Sv. pismom. Prvo otkriva «fizički», a drugo uvodi u «metafizički» svijet duhovnosti i života s Bogom, a po njemu možemo živjeti cjelovit, svrhovit i smislen život !
-------------

Isus je 40 dana bio sam u pustinji, kolika je depresija Njega mogla obuzeti? Ali Isus je imao jaku vjeru, On je u Bogu svom Ocu našao mir i ljubav...čovječe bio je razapet za nas....a mi se tužimo da nam je loše u životu...ne, meni je i bit će predivno sve dok znam i osjećam da me On ljubi savršenom ljubavlju........
Bog vas blagoslovio+

- 13:03 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.06.2007.

BOG TE LJUBI

Image Hosted by ImageShack.us

BOG TE LJUBI

Tvoju su lađu
Vjetrovi odnijeli
Na pučini dalekoj
Olujama lomili.

Al oblaci nestanu
Kad more sunce poljubi
Duša ti zna
Više nisi sama
Bog je s Tobom.

On te ljubi
S tobom uvijek ostaje
Kada pritisnu te boli
Ta ljubav jača postaje.

Kad te neka druga mora
Lažnim sjajem privuku
Bog te opet prima k sebi
Tvojoj duši daje luku.

Kad tvoja se lađa
U nemirnom moru izgubi
Odbaci sav strah
Odbaci tugu
Bog je s tobom.

On te ljubi.


(Uskrs Fest)




Evo me na poslu tipkam nono dosadan mi je dan, tmuran, oblačan. Živčana sam malo, sjedim za kompon i kvarim oči i tako svaki dan po 8 sati...gdje je tu radost? gdje je ispunjenje? Ne nalazim ih u takvim stvarima. Zarađujem novac,uuuuuuuuuu, koja senzacija, a to što me sve to ispraznjuje, nikom ništa....Nije to posao za mene, ja bi u prirodu, među djecu, gdje je radost,smijeh, ljubav...a ne da je svaka misao novac i udisanje prašine iz kompjutora, sve me to već guši pomalo. Ovdje je tako monotono, da se zabavim moram se smijati sama sebinut već sam luda od svega.
Ali ovdje sam da bih skupila za vjenčanje, pa ću pretrpit, evo sad sam već bolje, takav mi je dan, bilo bi čudno da je sve savršeno, kad ne može biti. Bogu hvala da imam volje, da imam zašto živjeti i radovati se...kad vidim cvijet odmah sam bolje, kad čujem osmijeh odmah bi se i ja smijala, kad leptirić proleti ja bi za njim... Sigurno mislite da sam lud ali takva sam i super mi je.
Sretna sam ko malo dijete, a u tome i je stvar, treba biti kao dijete...iskren, nasmijan, sretan, bezbrižan, dobar...većinu uspijevam, jupiiiii!!!
Dragi mi na krstarenju, imaju pametnog direktora, pa je cijelu firmu poslo na 4-vero dnevni izlet, oću i ja smijeh
nedostaje mi mali moj, ali doći će, pa se ne brinem.
U svemu tome sam sretna......
moj Bog me voli, pa kako onda ne biti sretan!!!???

- 13:30 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 01.06.2007.

TVOJA JE JAKOST U MOJOJ SLABOSTI

Image Hosted by ImageShack.us


SNAŽNA

Postat ću jača nego ikada
neće me zaustaviti Sotona,
borit ću se svim snagama
Bog će me držati na nogama.

Odlučujem se za Isusa,
moje je srce uz Gospodina.
Ne robujem grijehu,
naprotiv, uživam u smijehu.

Ne dopuštam da me obuzme zlo,
pod mojim nogama čvrsto je tlo.
Gospodnja me čuva ruka
slobodna od svjetovnih muka
kročim stazom života
i uživam obilje Božjih ljepota.

Uz Krista sam jača
i od samoga vraga
život mi bilježi Božja snaga.
U mome srcu nema mjesta za grijeh
Bože, sretna sam kad Ti čujem smijeh.


Image Hosted by ImageShack.us
Gospodin i najtamniju tminu rasvjetljuje

Ova pjesma je napisana u trenutku kad sam osjećala da je sve tako prazno, da je zlo svugdje i da sam slaba...odlučila sam da neće biti tako, koliko god pala u životu ili bila slaba, neću dopustiti da mi vrag oduzme ovo što imam, jednom je uspjelo, ali dvaput neće...odlučila sam da moram biti pozitivna, odlučila sam se boriti zajedno sa mojim Bogom...iako je nekada jako teško, jer ipak sam čovjek i imam trenutke slabosti, ali zato je ovdje molitva i volja, ponekad pomislim: što ako izgubim volju? To me natjera u plač, jer se bojim da ne odem, da sve zaboravim...zato Te molim Gospodine, nikada me ne odvoji od Sebe...
Budite uz Gospodina, jer u njemu je sva naša snaga.....

- 14:09 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Svjedočenje Božje ljubavi kroz život običnih ljudi...



Free Hit Counter
Free Hit Counter



Kako komentirati:
Kliknite tamo gdje piše komentari (ispod svakog posta), otvori vam se novi prozor, klik u polje anonimac ili ako imate blog bloger (desno dolje), tamo gdje piše nadimak upišete svoje ime ili neki nadimak, onda upišete komentar i klik na pošalji.

DUHOVNO

"Jahve je samnom, i ja ne strahujem.
što mi tko može?" (Ps 118, 6)

"Milosrdan i milostiv je Jahve,
spor na srdžbu i vrlo dobrostiv.
Jarostan nije za vječna vremena
niti dovijeka plamti srdžba njegova.
Ne postupa s nama po grijesima našim
niti nam plaća po našim krivnjama.
Jer kako je nebo visoko nad zemljom,
dobrota je njegova s onima koji ga se boje,
Kako je istok daleko od zapada,
tako udaljuje od nas bezakonja naša.
Kako se otac smiluje dječici,
tako se Jahve smiluje onima što ga se boje.
Jer dobro zna kako smo sazdani,
spominje se da smo prašina." (Ps.103, 8.14)

«Ti sve vidiš o Jahve! Nemoj šutjeti!
Gospode, od mene se ne udaljuj!
Preni se, ustani da me obraniš,
Bože moj, Gospode, vodi parnicu moju!»(Ps. 35, 22-23)

«Zazivam te, Bože, ti ćeš me uslišit:
prikloni mi uho i čuj riječi moje.
Proslavi na menii dobrotu svoju
ti koji od dušmana izbavljaš
one što se uječu desnici tvojoj.
Čuvaj me ko zjenicu oka,
sakrij me u sjenu krila svojih
od zlotvora što na me nasrću»
(Ps. 17, 6-9)


MISLI SVETACA


-Posveti sebe i posvetit ćeš društvo (Franjo Asiški).

-Kršćanski je život nastavak i dovršetak Kristova života u nama. Svatko treba biti Krist ovdje na zemlji nastavljajući njegov život i njegova djela (Ivan Eudes).

-Bog je postao čovjekom zato da bi čovjek postao Bogom (Aurelije Augustin).

-Svi možemo postići kršćansku krepost i svetost bez obzira na životne uvjete i zvanje (Franjo Saleški).

-Neka svaki dan tvoga postojanja bude kao prvi; uvijek radi s gorljivošću kao na dan kad si se obratio (Antun Padovanski).

-U Božjim očima puno čini onaj tko radi najbolje što može, makar to bilo jako malo (Petar Alkantarski).

-Rođeni smo za rad, a ne za sanjarenje.

-Lažna je svaka pobožnost koja vodi lijenosti (sv. Zita).

-Ne može se istodobno ugoditi svijetu i Bogu jer su oprečni u svojim mislima, željama i djelima (Ivan Vianney).

-Čovjeku je bog ono što više voli od Boga (Ciprijan).

-Manje ćeš patiti slijedeći križ nego služeći svijetu i njegovim užicima (Ivan Vianney).

-Tko je sam svoj učitelj, učenik je budale (Bernard).

-Krist od nas uzima (i pobožanstvenjuje) samo ono što mu damo (Terezija Avilska).

-U kraljevskoj galiji božanske ljubavi nema robova jer su svi veslači dragovoljci (Franjo Saleški).

-Boga moramo ljubiti prvoga, kako bismo bližnjega mogli ljubiti u Bogu (Bernard).

-Cijena je Božje ljubavi ne biti cijenjen od ljudi (Franjo Asiški).

-Nikad ne govori o svom bližnjem ono što ne bi rekao u njegovoj prisutnosti (Magdalena de Pazzi).


- Gospodnja me drži desnica...ne, ja neću umrijeti nego živjeti

- Život mi bilježi
Božja snaga


- Svi smo mi putnici i svi smo mi na životnom proputovanju. Da bismo putovali životnom stazom, moramo zakoraknuti, skretati, vraćati se, tražiti, vjerovati životnim strujama jer nas uvijek vode k vratima namijenjenim upravo nama da ih samo ugledamo ili zastanemo pred poluotvorenim vratima ili otvorimo životna vrata s vjerom da Bog sve dobro vodi i krenemo...
Vlado Krapljan, Duhovne misli i izreke)

- Zaista, zaista, kažem vam: tko vjeruje, ima život vječni.
(Iv-6,37)

VICEVI I OSTALO

ISPEKLI PA REKLI

- Libijska vojska može razoriti Ameriku i slomiti joj nos.

(Muammar Gadaffi, libijski predsjednik)

- S godinama postajemo sve teži jer nam je u glavama sve više informacija.

(Vlade Divac, srpski košarkaš)

- Smatram da nismo učinili loše time što smo im oteli zemlju. Bilo je mnogo ljudi koji su je trebali, a Indijanci su je sebično htjeli zadržati za sebe.

(John Wayne)


MIJENJANJE ŽARULJE

Koliko programera treba za mijenjanje žarulje?
Nijedan. To nije hardverski problem.

Koliko diplomiranih studenata treba za mijenjanje žarulje?

Samo jedan, ali to može potrajati pet godina.

Koliko pravih muškaraca treba za mijenjanje žarulje?

Jedan. Pravi se muškarac ne boji mraka.

Koliko pravih žena treba za mijenjanje žarulje?

Nijedna. Prava žena uvijek ima oko sebe dovoljno pravih muškaraca koji će to učiniti umjesto nje.

Koliko psihijatara treba za mijenjanje žarulje?

U principu dovoljan je samo jedan pod uvjetom da je žarulja sama poželjela da bude promijenjena.

Koliko psihologa treba za mijenjanje žarulje?

Nijedan, žarulja će se zamijeniti sama kada bude spremna.smijeh

Koliko mafijaša treba za mijenjanje žarulje?

Tri. Jedan da zamijeni žarulju, drugi kao svjedok, a treći da se riješi svjedoka.

Koliko službenika treba za mijenjanje žarulje?

Četrdeset pet! Jedan da je zamijeni, a ostala četrdeset i četiri da ispunjavaju formulare.