petak, 28.11.2008.

Konačno : ))

Ewo mene nakon dugo vremena...uff učim...yea r..xd
Inače sam super nema niš novo....Ljubav????Tabu tema...grr....
jbte fkt mi niš ne ide od ruke,sa starcima se stalno svadam,ljuta sam na samu sebe,skola-komaaaaa...
jedva čekam božic,novu...aaaa bit ce ludo....i da odem na bordanje konačno...ocu snijeg!!da stanem da onu jebenu dasku i spusitm se....grr....jedva čekam.:D:D:D
idem,moram latinski ucit....iks de...pusa :-*

28.11.2008. u 10:09 • 12 KomentaraPrint#

<$Username$>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0piS bL0gA....**


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

sretan*Moj blog je nastao jer ce
Ovo bit možda jedino mjesto gdje
Ću pisat iskreno o svemu....
Nemojte se čudit ako budem pisala nesto "čudno"
Ovo je moj ispušni ventil...
Možda me neki ljudi bolje upoznaju ovako,
Nego uživo....
Srce piše,izgled vara...sretan
*Moj msn:kitty.romance@windowslive.comsretan

**OnA**

*Ona je brineta.vesela.hiperaktiwna
spremna pomoć.zaljubljena.noćni tip.
swe bi učinila za swoje frendowe i swoju ljubaw.

uwijek riskira.ko riskira ne profitira.zna čuwat tajne.
*Ona volisretan:
*sunčane naočale
*sunce

*more
*frendowe
*modu
*naušnice

*Ona ne woli:*Swih woli(:

**Oni**

*Jopa,Barby,Vanessa,Hrvoje,Pupy,Roby,"Puknuta ekipa",,Fensy(:

*Ja owe osobe wojim jako punoo...
*Bez njih ja nebi bila ja....
*Uwijek su uz mene...
*Oni su posebni,za mene....jer su iskreni i prawi prijatelji...

Credits
Prilagodila&hearts mala curica <3
x. X XX