Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














subota, 30.06.2007.

Šta ću ja sa sobom ????????

Bok svima!!!
Jučer je bila fešta jeeeeeeeepartypartypartynjaminjaminjamiroflroflrofl, slavili smo završnu, a kako je sve počelo?
e pa u četvrtak smo se konačno dogovorili koji ćemo radio, mislim čovijek bi reko - pa oko čega se oni zamaraju, oko radija ? - al' je zbilja tako, mi nismo znali s čim čemo slušati mjuzu, nene, pojma nismo imali. Ja sam uspjela nagovorit brata da mi pusti zvučnike i sub, al' od radija ni traga ni glasa. I uglavnom iskoristili smo onog od škole.
A sad bi ja pozdravila sve one koje su bili na fešti, al' posebno bi pozdravila Tonku!!! wavewavewavemahmahmahmahmah Mislim ipak smo ja i one jedine cijelo vrijeme plesale ( a i malo smo si gucnule partypartypartypartypartypartypartypartyparty ) I bilo je ludo, super, fenomenalno juuuupiiiiiiiiiiiiiiiiiiii thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup. I moram se pohvaliti da sam bila jako počašćena time šta sam dobila najviše nagrada i pohvala, jer to me stvarno ganulo, zbilja jest, a to je i dovelo do problema koji me cijeli dan muči.

Znate već da ja od uvijek želim u jezičnu gimnaziju, ne? i da me nešto spopalo i nanutkalo nešto unuta mene ne znam ni ja baš šta to, da odem u ekonomsku. Mislim to je jako dobra škola i moja najF i superF također, al' jučer kad sam dobila te nagrade ( sedmi i osmi 5.00, na županijskom smo bile druge i cijelu osnovnu sam imala 5.00 il'4.93 ) i onda je moj tatica shvatio ( a već mi je praktički dogovorio mjesto i ekonomskoj - pozna ravnateljicu - ) da ja zapravo trebam u gimnaziju i to i je rekao. E sad ja sam se mislila i to me cijeli dan muči, ja ne znam, nisam sigurna, nisam sposobna više razmišljati gdje ću. nonononononoheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangbangbangbangbangbang

Al' svejedno ja sam si mislila i mislila i mislila i poludjela od mišljenja nutnutnutnutnutnutzujozujozujozujo Ja sam odlična učenica i kad treba učiti učim, brzo učim i shvaćam, slušam učitelje, a da se pritom i zafrkavam sto na sat, obožavam strane jezike, a posebno engleski jezik, on mi se uvukao pod kožu još od malena i normalno je da bi se trebala odlučiti u gimnaziju i to u jezičnu. Al' šta ja znam ja sam glupa ne znam zbilja ne znam koji mi je došo. Ja, ma ne znam možda mi igra veliku ulogu to šta ću tamo biti sama bez poznatih, ok to je velika avantura, al' mene boli to šta ću ostati bez najF, mislim ma ne znam, a dal' me itko razumio kad sam im se danas povjerila kad smo čistili, ma možda im nisam objasnila koliko me to zapravo kopka.

Ljudi ja sad ne mogu reći gdje ću, ja sam sva zbunjena a do jučer sam svima sa stopostotnom sigurnošću odgovarala da ću u ekonomsku kao ekonomist, a sad bog ti ga zna. A ništa vidjet ćemo u ponedjeljak pa negdje ću se valjda upisat a kamo a ništa - vidjet ću po tome koja mi se zgrada više bude sviđala haha roflroflroflroflroflroflroflrofl

'Đenja!!!!!



| Komentari (5) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.