Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne


Myspace Glitter Maker



















MusicPlaylist




















OPIS BLOGA

O meni, mojem životu, glupostima koje mi padnu na pamet... U svakom slučaju, bilo šta, šta mi padne napamet, napisat ću.

























Myspace Glitter Maker










































Moja lista NAJ BLOGOVA,

btw poslagani su po abecedi, a ne po vrijednosti=)=)

anchy -crazy girl

her sweat darkness

kety i niky - bff

maslacak

moja tonka

morky - my bff

nika - beeba moja

rebel baby

vale - e sram bilo onog ko ne čita njen blog

























Myspace Glitter Maker
























Reklame :

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
























Eto vam malo slikica



Image Hosted by ImageShack.us




























Cartoon Glitters

Cartoon Glitters































Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us






























Image Hosted by ImageShack.us




























Image Hosted by ImageShack.us































Image Hosted by ImageShack.us







































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us









































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us














































Image Hosted by ImageShack.us


















































Animal Glitters

Animal Glitters










































Money Gif Images

Money Gif Images













































Image Hosted by ImageShack.us












































Image Hosted by ImageShack.us










































Image Hosted by ImageShack.us








































Image Hosted by ImageShack.us













































Image Hosted by ImageShack.us
















































Myspace Glitter Maker














































Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics














Ja u najkraćim crtama

Ja sam : Natali
Zovite me : Nana, Kliba, Klibica tako u tom stilu
Rođena sam : 08.VIII.'92.
Imam godina : 16
Horoskop : kraljica, hehe - lavica
Razred : 1. f jezične gimnazije
Moja je kućica : negdje na sjevernoj polutki ove Zemlje
Mjuza : slušam sve samo da ima ritam i da ne lupetaju gluposti
Omiljen broj :8
Stil : ma ja sve nosim, samo da je lijepo, da mi dobro stoji i da nije preskupo hehe
Volim : plesati, pjevati, pisati pjesme, smijati se i dobre provode
Ne volim :laganje u oči, sebičnost, ogovaranje nekog iza leđa, ljude koji umišljaju da su iznad svih, ismijavanje, maneštru i luk hehe
Za kraj : a ništa - pišite, komentirajte, kritizirajte samo pišite
partypartyparty






















Myspace Glitter Maker



















Patti Smith on 6Lyrics.com


















Još malo o meni

E pa ja sam vam jedno ludo, komplicirano, filozofsko, nasmijano biće zatvoreno u jednu 'normalno' osobu. Ma šta da vam kažem obožavam dance, zapravo živim za glazbu i sve šta ide uz to. Obožavam svu vrstu kao šta sam rekla, al' house, rock i remixovi su prava stvar, ono na vrhu moje top liste. Obožavam se smijati i zajebanciju i tako sve šta ide uz to, a za izlaske živim naravno...
Ma neda mi se pisat sve će te doznati ili već jeste tokom mojih posteva.
papa













































Myspace Glitter Maker







































I Want You Bad Lyrics

















































Should I Stay Or Should I Go? Lyrics





































Lonely No More Lyrics


















































Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics






















































Leona Lewis Bleeding Love Lyrics














petak, 15.06.2007.

BOOOOOOOOOK!!!

Ciao ljudi, evo mene opet, zao mi je nisam bila neko kraće vrijeme OPET jer mi je OPET bilo nešto u kvaru, al' ovaj put nije bio komp već MAX-adsl modem. Ma da, na mene idu samo neki kvarovi i sad mi istječe neki program pa ću ja poludjeti. Mislim napisala bi ja post i prije al' šta kad sam već klikla objavi, mi je sve izbrisao puknucupuknucupuknucuburninmadburninmadburninmadbangbang.

Al' nema veze sad sam ja tu. Žalim slučaj al' ne možete me se tako lako riješiti hahanonononononoroflroflrofl. I da da vam kažem, ma molim vas lijepo, pa gdje toga ima odsim u mojoj voljenoj školi. Jučer smo imali športski dan školi i mi svi lijepo dođemo u dresovima i sve, a od tri škole koje su imale za doći nije došla NITI JEDNA!!! Mislim stvarno pa sad nam je evo zadnje ljeto i umjesto da nam ispune tu želju i da se svi super zabavimo i da uživamo, oni nam naprave isto šta i svake druge godine. Joooj koju glupu školu imamo!!!!! I to sve od kada je došla ova nova pedagoginja pa ona ne zna ni kako se zove, a kamo li da nam školu vodi. Pa da poludiš.

I u ponedjeljak imamo dan škole i baš me zanima kako će biti. Inače imamo uvijek unutra u jednom razredu jer je vani na nebu jedan mali oblačić pa oni kažu da stiže oluja il' šta ti ga ja znam pa nas sve strpaju u jedan razred da održimo priredbu. A tamo moramo stati mi, roditelji i naši biseri od učitelja. Joooj genijalca mi!!! ludludludludludludludlud I da moram vam se pohvaliti, mislim nije to ništa novo, al' ajde ja pjevam u zboru i vodim program sa razredom. A priredba će vjerojatno biti čista nula jer imamo još i neki program o bunarima, nemam pojma ni sami učitelji ne znaju kako bi to tzrebalo izgledati, a kamo li mi??

A kad smo kod bisera napisat ću vam, par stvarnih bisera koji su se dogodili u mojoj školi, čisto malo za smijeh i nemopjte reći da izmišljam jer to koliko god glupo zvučalo, to je zbilja istina :

BISER 1 : učiteljica njemačkog nakon šta je tvrdila da sam krivo napisala slovo -m- kaže: Neka razred demokratično prosvjedoči! roflroflroflrofl
BISER 2 : učiteljica informatike nakon šta sam ja naknadno otišla po bilježnicu: A ti kad se popišaš ideš poslije po papir? Zar nisam dobro to usporedila? roflroflroflrofl
BISER 3 : učiteljica njemačkog: Idemo u informatički laboratorij. roflroflroflroflrofl
BISER 4: učenica odgovara na pitanje iz gramatike šta je infiks : Zametak. roflroflroflroflrofl
BISER 5 : ja odgovaram na pitanje kako nastaje glas : Nastaje strujanjem vjetra kroz glasnice. roflroflroflroflroflroflrofl
BISER 6 : učenica piše u zadaćnici opisivajući osobu koja joj ide na živce : ide mi na moja smeđa bolesna jetra! roflroflroflroflroflrofl
BISER 7 : učenica odgovara na pitanje -koja su gl. vremena : Gl. po vidu, gl. po objektu, gl. imenica, gl. pridjevi ... roflroflroflroflroflrofl
BISER 8 : učenica piše koje su promjene riječi : Konjugacija, komparacija i deklaracija. roflroflroflroflrofl
BISER 9 : učiteljica likovnog nakon šta nismo donijeli plahte: Iznijet ću vam na stol corpus deliktus! roflroflroflroflrofl
BISER 10 : učiteljica engleskog nakon šta je promašila loptu : Fuck... ups! roflroflroflroflrofl

I eto to su ti koje sam se uspijela sjetiti. Napisala sam ih jer smo pisali ispit iz gramatike i imali smo neka čudna obrazloženja kao šta vidite pa smo se prisjetili svih 'bisera'.
Ok nadam se da vam je ovaj post bio smiješan i da vas je oraspoložio ako slučajno niste dobre volje, a ovaj post je zabavan ujedno i zato jer mi je danas po horoskopu happy day pa moram vam priznati da je sve dobro, pogotovo iz ocjena, danas je sve išlo ko podmazano kod zaključivanja i nismo pisali ispit JEEEEEEEEEEEE!!!!

ajde ljudi vidimo se
budite mi bar danas svi hy-fy
roflroflpartypartypartysmijehsmijehsmijehnjaminjaminjamithumbupthumbupthumbupthumbupthumbupwavewavewavewavewavekisskisskisskisskissmahmahmahmahnaughtynaughtynaughtynaughtywinkwinkwinkwinkwinkwink



| Komentari (4) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.