!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Funny Girl Forever

subota, 20.09.2008.

;(

Jučer je uginula Azra...cryBaš je užasno kad vam ta draga stvorenja uginu...crycrycryBila je zaražena bjesnoćom...crycrycryJoš ni danas ne mogu vjerovati da se to dogodilo!cryZašto?!cryZašto ona?!cry crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


by: funny girl

- 15:22 - Don't just fade away ( 12 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

petak, 19.09.2008.

My Familly

evo ga...wave
moja obitelj ima 6 člana: mama Snježana,tata Domagoj,sestra Nikolina,brat Nikola,sestra Iva i ja.
a sad malo o njima:

Mama Snježana
*liječnica
*smiješna
*popustljiva
*brbljava
*moderna
* 37 godina

Tata Domagoj
*odvjetnik
*smješan
*ozbiljan (samo na poslu!)
*zaboravan (kod kuće)
*znatiželjan
*41 godinu

Brat Nikola
*genije
*ozbiljan
*svadljiv (samo sa mnom!)
*pričljiv
*zaljubljen
*20 godina

Sestra Nikolina
...sestra ko sestra...

Sestra Iva
*9 godine
*supp u školi
*maštovita

i sad još malo slikica


Ciara






Avril Lavigne





- 19:38 - Don't just fade away ( 5 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

četvrtak, 18.09.2008.

Web stranice

eiiii,bok ljudovi,
cijeli prošli (i ovaj) tjedan sam bila prehlađena,pa sam danas ( :( ) "MORALA" ići u školu.KOMAmadProfesorica Španjolskog je tako visoka i stroga...burninmadburninmadA tek profesor matematike...burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadSve u svemu: burninmadMRZIM ŠKOLUburninmadburninmadburninmad

Evo,to je bio istinit uvod u ovaj post.Radim web stranice pa sam vas htjela obavijestiti da ih posjetite:
(jednu sam izbrisala i napravila drugu (bolju) )
Pony Star
Adopt Me

OBAVIJEST!
Sada vam dugo neću komati niti pisati novi post radi škole,Pozz
Kizzaaaam vas sve!!

by: One cool Girl

- 13:50 - Don't just fade away ( 9 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

nedjelja, 14.09.2008.

Prvi post

Bok ljudovi,
evo,stvorila i ja blog.sretanNadam se da Vam se sviđa.sretanZa početak,željela bi da na ovom postu bude 20-40 komentara,pa čak i više!sretanOnaj tko ostavi najviše komentara,dobiva nagradu.smijehNadam se da će Vam se svidjeti...Aj,moram ić ručat.njami
Kizzamah

- 13:49 - Don't just fade away ( 25 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

                                                    Designed by: Nlo© hosted by croBLOGeri.com