bok ja sam jelena točka org


★★

danko je süber ali nema blog više damn


★★★

pogledaj iza sebe....


SYKE !



credits
xxxxx
neću ti ni objašnjavati
ponedjeljak, 18.10.2010.
jelena
od svih sranja koja si mi
mogla napraviti, ti mi napraviš ovo
napravila si mi najgore
( a nisam )
uvijek se pretvaraš da si tako slatka
možda i jesi slatka
ali ti nestaje opravdanja
šta ćeš kad ti nestane opravdanja,
jelena ?
( oh drama drama )
koliko ćeš me još mučiti,
dok skužiš da sam ja VEĆ mrtva ?
( a nije lol what even )
šta si me uopće išla uvlačiti u
te svoje boleštine...
( boleštine )
( a nisu ti bile boleštine
kad si bila samnom )
bila sam glupa
( a nije )
( ja sam )
uvijek o tome
opet o tome
( nisi me ni trebala dirati
ako ćeš tako mijenjati mišljene )
( nisam ti ja kriva za sve tripove )
( nisam ti ja kriva šta vidiš ljude u
takvom svjetlu )
uvijek o tome
opet o tome
( da )
( da, opet o tome, a šta si mislila ? )
( započinjati tako glupe teme )
nisam te trebala dirati...
( da )
( ne nisi )

mrzim te
( ... )
znaš da te ne mrzim
( ... )
ali te stvarno ne volim više
( i tu me opet grli i ljubi )
( i sjedi na krevetu )
( imam čiste plahte kujo )
( idem napraviti čaja )


| 22:14 | Komentari (10) | Print | # |

utorak, 12.10.2010.
daj sunce šta se kurčiš nije više ljeto mamu ti zelenu
| 12:49 | Komentari (2) | Print | # |