< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dodite,citajte[ako vam se da] i vidite.

.nece ti bit od koristi al'.

martina ---
nekad glupa
nekad pametna
nekad bezobrazna
nekad te voli
nekad te NE VOLi.
nije savrsena
nekad grijesi
plavusa na kvadrat
&&&
samo se zeli zabavit.
MSN: mestrovic@hotmail.com

.LiNKiCi.

uhhh. izbrisala sam linkove jer je pola ljudi izbrisalo blogove. tako da krenem ispocetka.
pixie mixie
neica

ponedjeljak, 02.10.2006.

ghrrr...

joooj...
napisala sam bila post, i onda me izbacilo, neznam sta je bilo. jednostavno me izbacilo s bloga!
kako to mrzim... kad napisem napokon neki post koji ima smisla, onda ga ili pobrisem ili me izbaci!
bas uvijek imam neki peh...grrrr...
sad mi se stvarno neda pisat!
joooj, da!
kako je zakon ona nova pjesma od evanescence-a... Call Me When You're Sober...
zaaaakon.
imaju mi bas super pjesme...
ajde ljudi moji do sljedeceg posta...
pusa!



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.