< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dodite,citajte[ako vam se da] i vidite.

.nece ti bit od koristi al'.

martina ---
nekad glupa
nekad pametna
nekad bezobrazna
nekad te voli
nekad te NE VOLi.
nije savrsena
nekad grijesi
plavusa na kvadrat
&&&
samo se zeli zabavit.
MSN: mestrovic@hotmail.com

.LiNKiCi.

uhhh. izbrisala sam linkove jer je pola ljudi izbrisalo blogove. tako da krenem ispocetka.
pixie mixie
neica

četvrtak, 28.09.2006.

i taaaako...


napisala je vjestica post... ciribu ciriba...
bas mi je ova slikica kul... morala sam je stavit- nisam mogla odolit!
pa doslo je do nekih promjena na blogu, stavila sam koliko ljudi posjecuje blog, svoje ''IME'' sam stavila, ali ispod toga se nalazi sve ono sto je bilo i prije. linkici i sve, samo sto je vecina ljudi zatvorila blogove, pa ih moram pobrisat...
ja sam razmisljala sad da zatvorim blog, ali glupo mi je...
pukne me, i sad bi ga zatvorila, a nakon par dana se sjetim da nisam trebala, pa bi opet isla otvarat novi...itd.
ako cu imat blog, onda cu ga imat!
cini mi se ko da kad ga jednom pocnes pisat, jednostavno te hipnotizira...
i taaako, kao sto sam naslov kaze...
kod mene vam nema nista novo,odim jedne vrlo vazne stvari!
kad sam je saznala totalno me zbedirala... uzaaas...
saznala sam da mi se NAJBOLJI FREND - da muski rod... dobro ste procitali- SELI U DRUGU SKOLU... neeee...

ali ostat cemo u kontaktu... full mi je zao!
inace sam ja ok... sve po starom...
skola ok...
HVALA SVIMA NA KOMENTARIMA!
>... volim vas sveeee!
puuuuuuuuusa!




| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.