Free Music
Free Music
body {background-image: url(http://i166.photobucket.com/albums/u93/snow_wolf_31/Wolf.jpg); } Prvi post - mlipsiks - Blog.hr
  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Izzyni dobermani:OVO JE AS:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OVO SU BILI NAŠI SAMOJEDI KOJE SMO DALI U DOBRE RUKE

Ovo su nase slike....

JA IZZY I MOJ DEČKO
OVO SAM JA
<br
MOJ DECKO
</font

subota, 05.04.2008.

Prvi post

IZZY:Ja sam Izzy kaj vec znate
a ja neznam kaj da vam napisem....
sad ja,Megy i Alex jedemo kekse nekaj cajno pecivo s kakaom
danas sam isla u King Cros i jela veeeliki sendvic sa kiselim
krastavcima,sunkom,sirom,jos nekom sunkom,kecapom i
necim i isla, posle sam isla na kavu....
to je bilo posle posla na kojem je bilo super kao i uvek.
bila je neka mala koja nema pojna jahat....
malo sam ju naucila al jos mora doc...
sad cu ic na jahanje pa se moram ic
spremat pa ce vam sad pisat Megy...

MEGY:Sada cu vam opisivati nase sklonište pasa.Imamo dva dijela: lutalice
i pse koji su od drugih ljudi koje dresiramo.
Kada imamo vremena dresiramo i lutalice...
Stavljamo oglase da lakše udomimo pse....e sada počinjem sa pričom
Danas smo se probudile u 5 sati i išlie u šetnju sa psima jer u 7
moramo početi sa dresurom....za nastavak vam evo Alex

ALeX:Danas sam dresirala giant pudlu,dok je Megy
dresirala njemačkog cucka.Blago njoj ova pudla nije znala ni pit
vodu,sve je zaslinila.Naravno to je bio moj posao.Kakav je to
posao??
odučiti pudlu da ne slini dok pije.Phh.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.