Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

APP (a.pe.pe.) - AKO PROĐE PROĐE

petak, 21.03.2008.

Kako sam izgubila 30% vida iliti herpes u oku

Kao desetogodišnjakinja sam prvi put iskusila pojavu herpesa u oku.
Prije dvadesetak godina su tu pojavu liječili oko 6mj, i svakodnevnim previjanjem oka (i čiščenjem) te
držanjem mene (mojih očiju) u tami (2mjeseca), a kasnije zatvorenim okom (gaza preko oka).
Oko 25 godine sam preboljela herpes u oku drugi puta.
I do danas sve skupa 5 puta.
Zadnjih par mjeseci (poslije zadnje pojave herpesa u lijevom oku) osjećam da mi s tim okom nešto ne štima.
Pa pomislih da nije opet neka infekcija ili pak zarastanje krvnih žila u rožnicu (kao posljedica konzumiranja jakih lijekova protiv herpesa-već mi se to dogodilo).
Inače svako prebolijevanje herpesa ostavlja "ožiljak". Većinom prostom oku nevidljiv ožiljak.
No, za oko je svaki ožiljak loš. Jer ošteti vid.

No danas sam otišla do oftalmologa. Nadala sam se nekoj upalici pa lijekovima...
Jer me svjetlost jako smeta, oko mi suzi i ujutro mi je natečeno.
Ali ne. nisam ja te sreće.
Zadnji herpes mi je ostavio ožiljak u sam srcu stvaranja slike i posljedica toga je moje osjetljivo oko.
Imate još samo 70% vida (i to ako se jako skoncentriram da stvorim čistu sliku) - govori oftalmolog
Shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - kažem ja
Shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- kaže ona

I recept?
Izbjegavajte stresne situacije, obavezno se klonite sunca!
Nosite kapu s šiltom i sunčane naočale te ukapavajte "umjetne suze" - čujem oftalmologa
Cool!!!!!!

That's it???? - opet ja
Oftalmolog kaže: Na žalost da. U obzir dolazi i presađivanje rožnice.

Shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - vrištim u sebi.

- 13:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (16)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Lijepe, pametne i nadasve skromne:) mlade babe opisuju svoj trnovit put do zvijezda.

Babe su samosvjesne mlade žene u najboljim godinama.



Kada su tužne nisu ružne.

Kada su bez love i dalje plove.

Kada su umorne nisu i sumorne.