Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

APP (a.pe.pe.) - AKO PROĐE PROĐE

srijeda, 05.03.2008.

Bezvoljnost na udaru i zašto izbjegavam trudnice

Još jučer sam "pucala" od energije.
Danas je moje stanje (glava mi klone) potpuno suprotno od jučerašnjeg i većine dana ispred jučerašnjeg.

Kako meni ovo nije prva trudnoća-tako mi i stanje "depre" nije nepoznato.
A i nekako spadam u grupu depresivnih i mrzovoljnih trudnica.

No ono što je nama trudnicama zajedničko: hormonalna neuravnoteženost.

Zato dragi budući očevi, prijatelji, poznanici....tapšajte trudnice i povlađujte im u svemu.
One vam nisu normalne.Doslovce.
Jer s njima ulaziti u verbalne i ine okršaje i nije baš pametno.
Napunite frižidere, kupujte im najfiniju papicu i čekajte da to "bjesnilo" prođe.Mazite ih i pazite iako vam idu beskrajno na živce. I nadajte se da će proći. Some day, maybe!!!!!!!!!!!!

Ja čekam prolazak svega.
No na žalost ne mogu ni sebe, ni svog dragog pa tako ni vas utješiti. To "bjesnilo" je samo početak, odn. naznaka jednog "ludila" koje slijedi nakon poroda traje min. 6mj do max.3g. No u nekih nikada ni ne prestane.

Ne znam tko mi više ide na "živce": trudnice ili novopečene majke?

Ja (kad nisam u stanju "bjesnila" ili "ludila") u širokom luku izbjegavam tu skupinu hormonalno neuravnoteženih žena.
A sad sam opet i ja u toj grupici...



- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (16)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Lijepe, pametne i nadasve skromne:) mlade babe opisuju svoj trnovit put do zvijezda.

Babe su samosvjesne mlade žene u najboljim godinama.



Kada su tužne nisu ružne.

Kada su bez love i dalje plove.

Kada su umorne nisu i sumorne.