< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni

Ja sam jedan curičak....Izlazim na Ribnjak i u Zvuk...
Iam puno prijatelja koje jaaaako voljam cerek
Jako volim Čulicucerekcerekcerekcerekcerek



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Čulica!!!cerekcerekcerek
Sonjacerekcerek
Jožicacerek
Gustavcerek
Dodokisscerek
Mart!!!!cerek
Lanče!!-Sirkacerek
Irmacerek
Puljkacerek
Turkaljcerek
Mirtacerek
Marinacerek
Astrid-Šunkeccerek

Lanče,ja i Astrid-THE TOAST LADIEScerek

volim-nevolim

Volim:
-svoje frendice/ove
-svoje imaginarne frendice/ove
-svog imaginarnog psa
-Zvuk
-KIC
-KKZ
-Ribnjak
-Wellerov
-kišu
-LJUBIČASTO!!!
-tramvaje
-svjetlo
-sojino mlijeko
-puding od čokolade
-mrak
-VIVIAN KENSINGTON!!!!(Lana će znat)
-glupirat se
-oblake
-NEBO,MJESEC I ZVIJEZDE
-Dali-ja
-voliti
-život
-lijepe pjesme
-BITI DRUGAČIJA

Nevolim:
-rastanke
-depru
-bit zatvorena u četiri zida
-bit u kazni
-svađati se
-bit između 'dvije vatre'
-bit povrijeđena
-plakati

 

You're the special one...I can't have

 
 
 

22.01.2007., ponedjeljak

Vjestica nije vjestica ako nezna letiti

Evo me.Nevjerojatno da sam napisala novi post.Aha.Ali jesam.Aha.U biti.Počela je škola.ZAŠTO?????
Neam vremena baš nešto izlazit,imam hrpu treninga,svaki vikend neki kurac i tak.Sutra najvjerojatnije nejdem u školu.HAHA!Idem na natjecanje iz engleskog pa neću morat doč.Bar se nadam.rolleyes
Za pol sata moram u školu.A neda mi se.Legla bih i spavala.Preumorna sam.I još trening navečer.AAAAAAAAAAAA.Mislim da ću zaspati.Evo Mirta me zove.Samo sekundu.Ne Mirta,mi krećemo tek u 5 do 13.Ja i Marta.Aha.Oke onda.Vidimo se.Ajde bok.
Evo me.i tak....Nisam se ovak dugo javljala jer mi se faaaaaakat nije dalo.Al ono.Očarana sam igricom za kompjuter 'Očajne kućanice'.Totalno me fascinirala.Baš je kul.I tak ne....Bila sam na natjecanju iz matiše.Bila sam zadnja.smijehMirta je bila prva.smijehSvaka častthumbup.
I tak.Idem ja sad.Idem se spremit.

Peps over 'n' out.

P.S.Pusa Čulici, našoj zvijezdi.OČU AUTOGRAM!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

u 12:19||komentari (23)||na papir||#|| ^

01.01.2007., ponedjeljak

Hepi nju jir!!!!

I tako,došla je nova godina.
Kako vrijeme leti....
Jučer je bilo...ok.
Oko 7 sam izašla iz kuće naći se s Astrid i Lanom.Oko 8 smo bile do Josipe po nju i Hanu i Niku.Oko pol devet smo konačno bili na trgu.Tam smo upoznali simpatičnog Slovenca.Kupio nam je 2 six-packa.WUHU!!!Sexiiii.
Onda smo otišli do Bana na tulum.Ono svi pijani,pol ih leži,pol se bari,pol bljuje.....
Moja Sonjica je maaalo previše popila pa je dio moje Nove prošao brinući se za nju.Kaj ću,predobra sam smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
U biti bilo je svakakvih zanimljivih događaja koji nisu vrijedni spomena,pa prijeđimo na 23:59.
E taj trenutak je bio tako dobar,a u 0:00...u jebote....bilo je nenadjebivo!!!!!Tako je dobar osjećaj bit okružen sa 30-ak frendova!
Oko pol jedan ja,Sonja i Nika smo otišle(Sonji je bilo loše,pa zato)naći se s Hanom i Josipom(koje su otišle nakon 5 min tuluma) jer smo nas 4 spavale kod Josipe.
I ono uletavamo mi u Josipin stan a Josipa i Hana eksaju bambus.I onda je mutava hananamcornamcornamcorludludludlud radila neke gluposti koje nisu za širu javnost...ne vjerujem da se ona sjeća...
Sonja je oko 1 pol 2 zaspala jer je bila u grčevima.Jadno moje malo...zijevzijevnonono.Josipa Hana Nika i ja nismo spavale cijelu noć.Prvo smo gledale filmove,Josipa i Hana su se išle nač s Josipinim frendom,ja i Nika smo zajebavale jednog lika prek moba,onda smo oko pol sedam sedam budile ljude,koji su burno reagirali smijehsmijehsmijeh.
Onda smo pričali s Kajzerom,Darjanom,Jurom i Nikicom koji su ostali spavati kod Bana(koji je u to vrijeme spavao s Lukšom).haha.Sonja je imala svojih svjetlih trenutaka kad bi se probudila i rekla neku totalno nesmislenu rečenicu pa opet zaspala.smijehsmijehsmijeh
Oko pol devet sam bila mrtva.Nisam htila spavat no onda me nakon nekog vremena svladalo.Zaspala sam na pol sata i onda me zla Hana probudila.GRRRRRRRR puknucupuknucupuknucupuknucu.
otisla sam doma i legla spat.Mama me probudila oko 13:45 da idemo na ručak.Poslije ručka smo došli doma(14:45) i odma ja u krevet.U 19 i nešto me mama probudila no ja sam i dalje spavala.Na kraju me probudio netko od ovih osoba Lana/Marina/Lucia,ne sjećam se.Nije ni bitno.I tako se ja sad osjećam ko da je negdje oko 18 h ,uopće neznam kak ću zaspat..

Idem na MSN,možda mi brže prođe vrijeme.
Aj pusa.I da.Lu ne kradi mi xoxo.


XOXO

Evo vam nešto slatko
Image Hosted by ImageShack.us

u 23:01||komentari (14)||na papir||#|| ^