DR FUCKER

srijeda, 30.11.2005.

Iskustva na radnom mjestu....

da da, ovog lijeta sam se zaposlio kod staroga kao elektricar, pa tjekom jednog mog radnog dana u hotelu parku u Rovinju, skupa sa kolegom Armandom i kucnog majstora Dragom(njihove slike su mi nedostupne za sada) trebali smo montirati SOS aparate po svakoj sobi u hotelu. Odjednom, dok je Drago otvorijo vrata jedne sobe njegovim passepartuom, ja i kolega Armando koji smo ostali vani culi smo kako jedan tip i jedna tipica vicu jer su se brusili, a kada su vidili kucnog majstora jednostavno su poludili, a mi pobjegli od te sobe umirajuci od smjeha heheheheh....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NEMA PUNO VEZE OVA SLIKA SA TIME, ALI IPAK JE BOLJE DA BUDE KOJA SLIKA....



Sutradan, kada smo dosli na posao i javili se do recepcije doso je glavni kucni majstor i pogodite kome je poceo srati? ako ste rekli da je poceo srati nama, onda ste pogodili, ali mi znamo da nismo krivi hehehehe...
- 17:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>