MOja ShKolica..

Eiii..
Evoo.
MISlim Sho Rechi..
PRVOo..
SRetANnn RođeNDan mOJOJJ seki.... mislim..
bio je u subotu... subota proshla oke...ZANIMLJIVO..
al oke..
hehe...
Ko Sho Svi Znaju:: ILi MoZhDa Ne znaJU.... UpisaLA sam Medicinsku školu u Osijeku..
Smjeer: LAborant..
i pREeEEzadovoljna sammmmm...
Sve supač..
osim sho sam dobila keca i geografije..al okeee
ispravila sam ga.. hehe..
Pa OKe ..Nije samo kecc.. dobila Sam i petice iz PovijeSti.. i LAtiNSkog...
Dota sada.. danas smo malo brljali po laboratoriju..
pa evo swikiche.:
lab:
Photobucket
Ja neshto brljam na bireti:
Photobucket






[ objavljeno: ponedjeljak, 06.10.2008. u 18:27 ] [ tell me why (67) ] or [ shut up ]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

[designed by: , © copyright: Miss Yellow]


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ShA ceTe NAci nA bLOGu i O meNi
  • Na mom bLOgiChu..
    H.a....
    MOžete SvaSHta nachi..
    SAMo ChiTAjtE I UzhiVaJte...
    SHA Da VAm joSh KAZheM..
    Evbo MaloO O meni:


    Vanja ( MIss Yellow, Ćići, Chiupava. dEbEla)
    moja slika:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    -93 godishte

    -Idem U SreDnju MEdiCinsku Školu OSijek ( smjer-laborant<<)

    -Luda..OtKhaCHENa

    -Voli svE Shto vOle mladi


    -Mrzi: UmiShljenoSt.. :@.. PMS.. Kada nema n RacHunu, Svađanje, HoDanje.GeOgrapHIu:::

    -NajVISHEE OD SVeGA: VOLI SvOju SEkICu MArinu... =D=D

    -VolI svoJ NoVIi.. ALi i STari RazREd...

    -VoWi Svoju Obithelj: Buraza...Seke Maju I taNJu i starCe

    -Voli MažORethkinje i KoŠarku..

    -DostA sada..



    MoJii FREndiChi...xx
    Moja Marina:(moja sekkaaa...i naj naj naj frendicaAAAAA.. WTP..)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Rasho:(moj najfrend...jako ga volim...hehe..vidio je svasta..
    i ono sho nije treboo.)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Jeca:(moja najjj kuma.... wjeee.)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Ostoja:(dobar..otkachen...sve naj naj naj...moj strebercic..)
    Image Hosted by ImageShack.us


    hehe...no comment:(aa..maturalac...heheh..)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Paanta:(moje otkacheni kum...mislim sho rechi..osim MIMAAA.)ehehImage Hosted by ImageShack.us


    Sandra i ja..(moja najnajnaj slika s njom..:D)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Tasha:Moja mala ludacha.. JAkooo mi falii..:(( smrc..Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Roby:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Moja tija..: najvishe je volim... ide samnom u skolu..:D
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Vanna:(zaljubljenaa... otkachena..luda...)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Marac:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Andrija:(no comment)
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    mALA ARy.: sve naj naj.. zaljubljena. slatka zgodna.... itd..
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Savka...: prezgodnaaa... i ima predobrog decka..
    wtf..
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    Peđa:

    Srky:


    Dejana:

    Kriss:

    Bobota i Sandra:


    Sexy sandra: xxe



BloGIChi KoJE ChITAM...