I am beautiful (?!)

Objavljeno: 30.01.2007., utorak

wHaT's GoInG oN ?!

....da ne pomislite da sam vas zaboravila=))

1. htjela bi vam se ispričati kaj opet nisam dugo pisala postove, ali fakat nisam imala vremene, a onda me neš zezo brog.hr pa nisam ni mogla i tak =(( SORRYTE
2. od poslijednjeg pravog posta se desilo svašta novog (Nova Godina,izlasci subotom,Dinin rođendan..)
3. problemi u školi (?!) ....markiranja cijelog razreda, problem "suzavac", pismene opomene itd. ....

pa da krenem ukratko=))

NOVA GODINA=))

* kao kaj sam već bila i rekla,bili smo kod Dine u kući na Poljani.. bilo je presavršeno=))
bili smo: Sara,Andrea,Jelena,Katarina(?!),Matea,Karla,Antea,Ines (i neke njihove frendice),ja,Dino,Oslić,Mladen,Viktor,Dario i Davor Maričić,Fran,Domba,Vajda,Binđo,Enio,Bojan,Jura,Vlahek,Beriša... i još neki kaj su malo dolazili malo odlazili=))
* bila je baš dobra atmosfera, dobra muzika, dobro društvo..... ma sve super
* ostali smo dosta dugo
* neću ić baš u detalje kaj je sve bilo.....

DININ ROĐENDAN=))
* u subotu 27.1.2006.
*ekipa.... uh..... sara,ja,andrea,jelena,katarina,matea,karla,stela,dino,viktor,mladen,vajda,oslić,fran,domba,vlahek,beriša,jelena,marta (njihovi frendovi..), dario maričić, enio, bojan, binđo, buter, jura i još bar 15 ljudi kaj su ovak došli... ( a možda sam nekog i zaboravila...)
* uglavnom , bilo je puno ljudi (čak i previše)
* ali opet, bilo je odlično....

ne da mi se baš sad pisat jer je već 12h, a ja moram u školu tak da je ovaj post nabrzaka=))
ali,,,, budem vam još pisala o novoj i rođendanu kad ću imat više vremena... OBEĆEJEM=))

Objavljeno: 15.01.2007., ponedjeljak

evo nakon dugo vremena=))

na novoj je bilo odlično fakat prezakon=)) ... budem stavila slike sad nekad kad ću imat vremena. počela je škola i to je sucks, ali kaj sad...živi se... u petak je vani bilo odlično, u subotu malo glupo..ali kaj sam... kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.