< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEs.nO

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

sve i svašta...

OPIS BLOGA
MOJ (ne) "SAVRŠENI" ŽIVOT..


Free Music

Free Music



Free Music
Free Website Counter
Free Website Counter

hits


toni....
ogi..
vanjica...


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr














sve i svašta...

MOJA ABECEDA
A-alkohol(hihi..pa...hm..nema objašnjenja..)audi(zna se..)party
B-bebe(obožavam ih...(prave bebe)hihi)brzina(obožavam brzinu)fino
C-citroen(moj auto)yes
Ć-nemam nijednu važnu riječ sa ć..bang
Č-čaša(iako je nekad i boca dobra...)nut
D-devet(najdraži broj)smijeh
Đ-(nevolim to slovo)lud
DŽ-(ni to..hihi)lud
E-eros(legenda..)cerek
F-filip(frend koji je tu kad ga trebam(dužan si cugu za ovo))naughty
G-golubovi(mrzimmm ih)namcor
H-hrabrost(po meni velika čovjekova osobina)sretan
I-Igor,Ivona(vrlo važne osobe u mom životu)cerek
J-jeger(jedno od dražih alkohola..jeger-mineralna...hm..?!!)jagoda(voče,mmm)cerek
K-keny(ljubav mala...moj peso..)cerek
L-lova(vrlo važni faktor u današnjem svijetu..otvara nažalost večinu vrata)nono
LJ-ljubav(bez nje nemožemo..tako kažu)ljenost(ni bez nje..haha.moja najizraženija osobina)cerek
M-mama(najvažnija osoba u mom životu)marko(vrlo važna osoba u mom životu)motor(brmmm...obožavam brzinu,motore,..adrenalin)cerek
N-noć(najljepši dio dana..haha..pogotovo vikendom)nina(pijano moje malo)cerek
NJ-njihaljka(bwahaha...jedina riječ koja mi je pala na pamet u ovom trenutku))bang
O-obitelj(najljepše šta imamo u životu i što trebamo cjenit..dok imamo)cerek
P-prijatelji(osobe bez kojih nemožemo)cerek
R-remi(uvijek nepobjediva..hihi..)zubo
S-S(slovo s-moja buduča tetovaža)cerek
Š-španjolska(nikad prežaljeno maturalno putovanje)cry
T-TATA(osoba koju volim najviše na svijetu..i nikad ju neču zaboravit)toni(best friend)cerek
U-ulica(moj drugi dom..hihi)zubo
V-vod(k)a..najdraže piče..)party
Z-zima(najdraže godišnje doba..snjeg..božič..)sretan
Ž-ŽIVOT(najvrijednije što imamo..."iskoristi svaki dan kao da ti je posljednji")cerek

abeceda ljudi(haha,..nemam pametnijeg posla)
A-anja(zakon cura,baš mi je drago šta sam ju upoznala)andrica moja(stvarno prepredobra cura)
B-borić(haha..ko zna??nina zna..pijanac borić..haha)
C-cimpi(nadimak..legenda..haha...)
D-domagoj(uu..kod njega su najbolje pijanke..haha..)danijel(hm...no coment,luđak..u pozitivnom smislu)
E-ema(fuul cool cura),estera(odlična cura)
F-filip(dečko koji je tu uvijek kad ga trebam.moj muž..buduči..hihi)
G-hm..nemogu se nikog sjetit
H-hana(mala preslatka curica..)
I-igor(moja ljubav)ivona(isto..haha..)iva(dujmica..super cura..sve 10..hihi)
J-jana(super cura.odlična frendica)
K-keny(najvjerniji muškarac..haha..pas...)
L-lorena(odlična cura..ljepotica.naša loryca..)
M-marijana(najvažnija osoba u mom životu-mama))marko(hm..braco moj...v.t.)marina(škorpia moja..)muki(hm..no coment)mario(mora me naučit skidat spotove...haha)martina(balerina moja..legenda..presmješna cura)
N-nina(mala moja pijanica)nikolina(nina,legenda..zakon cura)nika(ljepotica moja mala)
O-neznam nijedno ime..aha,..ogi(bik..tvrdoglav..haha)
P-petra(sestrična moja..super je..)
R-robi(zakon ujko)renato(dužan razglednicu..hihi)
S-slavko(moj tata..največa ljubav u mom životu)sanda(best frend)sara(fuul mi je drago šta sam ju upoznala)
T-tina(super cura)toni(veliki,best frend)tonči(mali(najbolji mali prijatelj..ljubica moja mala)vanja(odlična cura)
U-boo
V-vanja(muško..mmm..haha)vanja(žensko..zakon cura..predobro sluša..haha)
Z-hm..rekla bi nešto al neču bit zločest..nemam nikog sa z..
Ž-hm...željko(vrlo nepredvidiva osoba)

VOLIM:
-TATU
-MAMU
-BRAČU I SEKU
-snjeg
-pizzu
-dečke
-pravdu
-poštenje
-vod(k)u
-jeger
-plesat
-pjevat(al samo kad sam sama doma)
-traperice
-tenisice
-psa
-djecu
-lizaljke
-spavat
-noč
-party
-ludovanje cijelu noč
-tulumi
-prijatelje i prijateljice
-mobitel
-msn
-plišane igračke
-čokoladu
-sladoled
-svoj krevet
-svoju sobu
-božič
-uspomene
-medalje
-ameriku
-drenovu
-n.k.rijeku
-k.k."crikvu"
-cross
-budhu
-gat
-svoj auto
-skuter
-audi tt
-sanjat
-ljubav=)
-skrivene šumarke
-brzinu
-adrenalin
-house,techno..
-starije dečke
-slobodu
-hamby
-lignje
-sportaše
-broj devet
-smjeh
-beckham-ica
-gibonia
-romantiku
-kuhat
-radit kolače
-i bit hapy..hihi
-na dečku vidjet rozu majicu
-.....

NEVOLIM:
-laž
-prijevaru
-nepravdu
-gljive
-bahatost
-ufuranost
-sprite
-prat suđe
-spremat sobu
-neurednost
-minice
-vručinu
-fažol
-špinat
-el rio
-ljubakanje po korzu
-pretjerivanje
-učit
-čitat
-tučnjavu
-monotoniju
-konstrukciju
-mržnju
-rock,metal
-golubove
-prijetnje
-tugu
-suze
-mlađe dečke
-prljavštinu
-bit u bedu
-podcjenjivanje
-ljubomoru
-zavist
-procjenu ljudi na prvi pogled
-oholost
-smrt
-bolest
-siromaštvo
-bjedu
-domove za napuštenu djecu
-...


NEKE POSLOVICE I CITATI:
"Mnogi ljudi če ti prolaziti kroz život,ali samo pravi prijatelji če ti ostaviti trag u srcu."
"Pametni ljudi dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe."
"Bez tebe sve je ništa, sa tobom je ništa sve."
"Život se ne mjeri brojem udisaja več brojem trenutaka od kojih zastaje dah."
"Plakala sam za cipelama dok nisam vidjela čovijeka koji nema noge."
"Nitko ne umire kao djevac,jer život jebe svakoga."
"Čovijek oprašta ako želi,ali zaboravlja ako može."
"Ponekad čovijek cijeli svoj život posveti želji za koju nije siguran dali če mu se ostvarit."
"Život koji nam je dala priroda,kratak je,ali sječanja koja ostaju vječna su."
"Vodka ne pija čovijek ,čovijek se opija sam"
"Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići."
"Bez obzira na ono što čini, svatko na zemlji uvijek igra glavnu ulogu u povijesti svijeta."
"Samo su dva tipa ljudi na ovom svijetu – dobri i loši. Dobri bolje spavaju, ali čini se da loši više uživaju u satima kad su budni."
"Vrijeme otkriva istinu."
"Ako i nije počeo najbolje svaki dan se može početi iznova."
"Novi dan če svanut,bez obzira ustao ti ili ne."
"Uvijek imamo dovoljno vremena ako ga koristimo na pravi način."
"Danas se neče nikad ponovo desiti,nemojte ga utrošiti na krivi početak,niste rođeni za promašaje."
"Uradi danas što mora bit učinjeno,sutra možda neče doči."
"U paklu je vrag pozitivan lik."
"Svako rođenje je početak umiranja."
"Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata."
"Svaki dan bez osmjeha je izgubljen dan."
"U ovom varljivom svijetu nepotrebno je uzimati srcu sve nesreće koje nam se dogode."
"Nikad ne donosite važnu odluku ako niste razmotrili barem dvije mogućnosti izbora."
"Bez sumlje nije teško umrjeti za prijatelja kako je teško naići na prijatelja koji bi zaslužio da čovjek za njega umre!"
"Ako me jednom prevariš, ti si kriv. Ako me drugi put prevariš, kriv sam sam."
"Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto."
"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će sutra umrijeti."












...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam alkoholicar
bedzevi.com,button,badges,priponke,Nocna ptica
bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholom protiv droge
bedzevi.com,button,badges,priponke,Dolje droga, zivjeli cevapi!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Save water, drink votka<br />
(Ivana - Osijek)

Image and video hosting by TinyPic
Budi uvijek blizu

Budi uvijek blizu, ne ostavljaj me,
svojim budnim okom pazi na mene.
brani me od tuge, životnih teškoća,
zlobne okoline, nedaća i zloća.

Budi uvijek blizu, za ruku me primi,
snažno me zagrli, k sebi me privini.
Budi mi utjeha, budi moje sve
I kad život prođe, ne ostavljaj me.

Obriši mi suze, na licu mi smijeh donesi
na oblake, među zvijezde, na krilima
me ponesi. Nauči me što je
život, što radost, a što san.

Budi uvijek blizu,
uljepšaj mi svaki dan.
I kad život novu stranicu okrene
budi uvijek blizu

budi blizu mene.
Image and video hosting by TinyPic
BEZUMNO JE...
Mrziti sve ruže je si se ogrebao na jedan trn...
Odustati od svojih snova jer se jedan nije ostvario...
Izgubiti nadu u molitve jer jedna nije uslišena...
Odustati od svojih napora jer je jedan bio uzaludan...
Okriviti sve prijetelje jer te jedan iznevjerio...
Ne vjerovati u ljubav jer ti je netko bio nevjeran ili ti nije uzvratio ljubav...
Odbaciti svaku mogučnost da budeš sretan jer nisi uspio u prvom pokušaju...
Nadam se da se na svom putu ne predaješ tom bezumlju...
ZAPAMTI DA SE UVIJEK...
Može pojaviti druga šansa...
Novi prijatelj...
Nova ljubav...
Obnoviti snaga...
Budi uporan, traži sreću u svakome danu...
SIGURAN PUT K NEUSPJEHU JE - ODUSTATI!!!
Često budući uspjesi dolaze preko sadašnjih promašaja - NASTAVI SE TRUDITI!!!
Image and video hosting by TinyPic
*Na jednoj staroj klupi
u zadnjem dijelu škole,
velikim slovima piše
ON I ONA SE VOLE
Ali kao kap kiše,kad vrijeme
sve izbriše,
velikim slovima piše
ONI SE NEVOLE VIŠE
Ali kad dođem na tu klupu
i kad se sijetim da sam bila mlada,
velikim slovima napisat ću
JA NJEGA VOLIM I SADA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Placi prijateljice moja,
kad ti je tesko
i kad te srce boli,
jer sve je lako kad imas
prijateljicu koja te voli...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Zelene oci zavode,
za plavima se luduje,
za crnima se umire,
a za smedima tuguje...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Hvala ti za srecu,za radost i smijeh...
hvala ti za svaku utjehu i oprosteni grijeh...
hvala ti za rijec sto suze brise...
takav se prijatelj nade jednom
i nikad vise...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




pjesme...


- Bob Sinclar Lyrics

JAMES BLUNT-GOODBY MY LOVER..

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart, you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

[x2]
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer and when i wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
[Goodbye My Lover lyrics on http://www.metrolyrics.com]

I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

[x2]
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bare my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.


JAMES BLUNT-YOU ARE BEAUTIFUL

My life is brilliant.
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful.You're beautiful.
You're beautiful.Its true
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
cause i'll never be with you


Yes, she caught my eye,
[You're Beautiful lyrics on http://www.metrolyrics.com]

As I walked on by.
She could see from my face that I was,
flyin high,
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful.Its true
I saw your face in a crowded place,
an i dont know what to do
cause Ill never be with you.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.

ELVIS PRESLEY-ALWAYS ON MY MIND

Maybe I didnt treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didnt love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasnt died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Maybe I didnt hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
Im so happy that youre mine
If I make you feel second best
Girl, Im sorry I was blind

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasnt died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Little things I should have said and done
I just never took the time
You were always on my mind
You are always on my mind
You are always on my mind

© AS LONG AS YOU ALWAYS HOLD SOMEONE IN YOUR HEART,YOU WILL NEVER LOSE HIM!!!





TOŠE...

Evo napustila nas je još jedna velika zvjezda..Toše..veliki pjevač..isto tako veliki čovijek..kojeg čemo se još duugooo svi sječat i bit če nam u srcima...

jedna od meni najljepših njegovih pjesama...
Toše..zauvijek si nam u mislima...


18.10.2007. u 22:53

|kOmAj (42) | pRiNt | × |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.