O meni

o MeNi :
ImE:VaNjA
PrEzImE:NoN Fa BiTnO
SkOlA:MoZdA Tp:)
ObItElJ:mama,tata,seka i pesek:)
u HoRoSkOpU:DjEvIcA;)
Ima DeCkIcA 4 MjEsEcA..Jejjj

VoLiM:DeCkA,PeSeKa,LollY PoP,
KjEvEtAc(SpAvAnJe),MoBaCh,MjUzU,
PlEsAnJe,SkAKaNje...

MrZi:OgOvArAnJa,GlUpAcHe,FoLi-
RaNje,NeKe OsObE,UciTi,
DiZaT Se RaNo Za SkOlU...

PjEsMe I OsTaLo...

Bilo gdje da si
Svjetlo ne gasi
Ne zatvaraj vrata
Slusaj otkucaje sata
Kad se kazaljke spoje
Sa tobom su misli moje=)

Abeceda ide u ritmu abc,
brojevi idu u ritmu 1 2 3,
glazba ide u ritmu do re mi,
a ljubav u ritmu ja i ti!!!!

NoGoMeTaSi su zakon, NoGoMeTaSi su cool,
ja volim jednoga, bas onako fulll!

Kad odes spavati, ne zatvaraj prozor svoj,
kroz njega ce ti uci topal poljubac moj!!!

Kad ti najteze bude,
i kada osjetis da te srce boli,
promisli malo i sjeti se
da postoji bice koje te voli!!!!!

Doci cu ti nocas u san,
na obraz cu ti staviti dlan,
njezno cu te milovati po licu,
necu pustiti suzu izdajicu,
poljubit cu te u snene oci i
tiho ti reci
JA TE VOLIM...

I love you na engleskom.
Te quero na spanjolskom.
Ich liebe dich na njemackom.
Volim te na hrvatskom.
Ali jezik koji najvise voli je-TVOJ!


U srce sam te zakljucala,
nemozes izaci,
kljuc sa izgubila,
nemogu ga naci!!

Potok tece tok,tok,tok
ja te ljubim cmok,cmok,cmok!!!

Ti me pitas koga volim,
evo da ti odgovorim,
bolje citaj prva slova,
evo tebi odgovora!!!

Kada vidis dudicu,
ti joj reci hvala,
jer ti je ona pomogla,
kad si bila MALA!!!


< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Isklj/Uklj

Dizajn:shdizajn.blog.hr

Opis bloga

sve i svasta...dodi pa vidi


Free Music

Free Music



Free Music
SlIkICe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




EVO JOS LINKOVA:
tena
tana
filip
davor

nedjelja, 10.02.2008.

Ja sam glupa

Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa vJa sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa Ja sam glupa
JA SAM GLUPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| Komentiraj (9) | Printaj |

subota, 09.02.2008.

..*prije valentinova*..

..*ewo mene nakon tjedan dana...kako ste ljudi?
ja sam super...sta radite...ja pisem post...haha....smijehsmijeh
kao sto znate...brzo ce valentinovo...ja sam, znate vec sta...
zaljubljena...cerekcerek...hvala na komentarima,a pogotovo TENI i LEI...koje obavezno posjetite...
ljudi...one koje nisam rekla isto su mi ostavili puno komentara...i nemojte se ljutit...
samo da vam kazem da sam izdrzala vise od 5 dana da ne pisem post...i TO JE CUDO...
evo vam malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




| Komentiraj (3) | Printaj |

subota, 02.02.2008.

...evo...maskare...valentinovo...

..evo drugi mjesec je poceo....evo i maskara..valentinovo....
za maskare idem obicno po kucama da nesto zaradim i slatkisa...fino..heh
ali neznam sta da budem...uff...za velantinovo nista obicno...imam decka stalno smo skupa i tako...nemam sta za reci....ajde mi u komentarima odgovorite kako je vama za maskare i valentonovo???...wink...
...e moram ici....citat lektiru..a i nesto radit..hhe...boookkk....
POZZ



| Komentiraj (28) | Printaj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.