O meni

o MeNi :
ImE:VaNjA
PrEzImE:NoN Fa BiTnO
SkOlA:MoZdA Tp:)
ObItElJ:mama,tata,seka i pesek:)
u HoRoSkOpU:DjEvIcA;)
Ima DeCkIcA 4 MjEsEcA..Jejjj

VoLiM:DeCkA,PeSeKa,LollY PoP,
KjEvEtAc(SpAvAnJe),MoBaCh,MjUzU,
PlEsAnJe,SkAKaNje...

MrZi:OgOvArAnJa,GlUpAcHe,FoLi-
RaNje,NeKe OsObE,UciTi,
DiZaT Se RaNo Za SkOlU...

PjEsMe I OsTaLo...

Bilo gdje da si
Svjetlo ne gasi
Ne zatvaraj vrata
Slusaj otkucaje sata
Kad se kazaljke spoje
Sa tobom su misli moje=)

Abeceda ide u ritmu abc,
brojevi idu u ritmu 1 2 3,
glazba ide u ritmu do re mi,
a ljubav u ritmu ja i ti!!!!

NoGoMeTaSi su zakon, NoGoMeTaSi su cool,
ja volim jednoga, bas onako fulll!

Kad odes spavati, ne zatvaraj prozor svoj,
kroz njega ce ti uci topal poljubac moj!!!

Kad ti najteze bude,
i kada osjetis da te srce boli,
promisli malo i sjeti se
da postoji bice koje te voli!!!!!

Doci cu ti nocas u san,
na obraz cu ti staviti dlan,
njezno cu te milovati po licu,
necu pustiti suzu izdajicu,
poljubit cu te u snene oci i
tiho ti reci
JA TE VOLIM...

I love you na engleskom.
Te quero na spanjolskom.
Ich liebe dich na njemackom.
Volim te na hrvatskom.
Ali jezik koji najvise voli je-TVOJ!


U srce sam te zakljucala,
nemozes izaci,
kljuc sa izgubila,
nemogu ga naci!!

Potok tece tok,tok,tok
ja te ljubim cmok,cmok,cmok!!!

Ti me pitas koga volim,
evo da ti odgovorim,
bolje citaj prva slova,
evo tebi odgovora!!!

Kada vidis dudicu,
ti joj reci hvala,
jer ti je ona pomogla,
kad si bila MALA!!!


  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Isklj/Uklj

Dizajn:shdizajn.blog.hr

Opis bloga

sve i svasta...dodi pa vidi


Free Music

Free Music



Free Music
SlIkICe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




EVO JOS LINKOVA:
tena
tana
filip
davor

ponedjeljak, 28.01.2008.

...novi post...smjesan mozda...

...alllo ljudi....kako zivot....BRAVO...bas sam sretna.....
...imam nekog frenda bas je ok..super smjesan...stalno je sretan...malo da ga opisem...hehe...ima plavu kosu..visok je...ide samnom u razred...dalje necu jer ce onda znati da je on....hehhe...bas je zanimljiv..pise smjesne postve..da bar ja takve pisem...sav je smjesan...najbolji mi je frend...bas sam danas bila sa njim vani i sa jos nekom frendicom..samo smo se zabavljali....a sutra poslje skole idem sa autobusom....u skatare...sa naj boljom frendicom ivom...a i bit ce tamo i moj deckic...dosta o tome....
...kupila sam si hlace..majicu...patike..skoro sve novo....u srijedu imamo ispit iz matematike...grozno...neda mi se uciti....
e moram ici jesti.njami....ajde bok...mah..vidimo se sa novi postom..BO..neznam kada....by...wave



| Komentiraj (4) | Printaj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.