..tears of a dying angel..

31.05.2006., srijeda

ples jedne balerine..

pustam kapima kise da isperu trag boli ostavljen tek toliko da svjedoci ogrebotinama proslosti.. za oko mi zapne ona najmanja kap koja prekrivajuci svoju nemirnu narav, zastade.. pomislim kako ce mi ispricat pricu, ili otkriti tajnu o nekoj nesretnoj ljubavi.. no ona je samo nastavila gledat, prepustajuci mojim dlanovima da zadobe njenu toplinu.. odjednom je zapoceo pljusak.. bezbroj sarenih balerina ukrasenih svjetlucavom privlacnoscu, zapocelo je svoj ples.. usred sve te carolije, moja najdraza kap se izgubila.. trazila sam je neprestano, ostavljajuci za sobom tragove teskih koraka na kristalnoj stazi.. naposljetku sam je nasla.. ugraviranu unutar srca.. postala je suza koju je nemoguce isplakati..




"..slusaj kako kisa pada, nebom
prolazi
mije lice naseg grada, duga izlazi..

..slusaj kako kisa pada, nebom
prolazi
sretan sam jer znam da sada
sunce dolazi.."



- 22:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #

12.05.2006., petak

#RETRO#



"Sa trinaest sam popusio prvu pljugu
A posle prve odma i drugu
Jer tad
Tad sam bio mlad"


-se sjecas?
*ooo da, gore na mihovljanu hehe
-majcice mi kad sam ja to uvukla u sebe..
*bogte ko da smo pozar gasile negdi..
-koji vrag smo to pusile?
*ah nemam pojma, al kasnije znam da je bil ronhil
-je ja sam mislila da ne postoje druge cigarete..
#a sad skupljamo papirice od waltera#

"S cetrnaest sam popio prvo pivo
A posle piva sam pio sve zivo
Jer tad
Tad sam bio mlad"


*aaaaaaaaaa ovo mi najdraza tema..
-kako smo se znale ftrci od jednog bambusa
*hehe ma obadve od jednog i rigale smo sve u petnaest :p
-jebote al kak se to nekak brzo razvijalo..
*u glavi?
-u zelucu tele malo..
#zadnji put smo obarale rekord od 25 velikih bambusa.. svaka#

"Kad dobijem batine nisam kukao
Bio sam tucen, i ja sam tukao
Jer tad
Tad sam bio mlad"


-kad mi je rekla da sam drolja
*pa nije puno fulala :p
- a kucketino.. i sam sam ju posiknula
*i tu si se prvi put potukla?
-ne zapravo.. ona je mene.. pala je u kantu za smece..
*pa znaci da si ti nju sredila ma bravoo!!
-je kurac,dok se zdigla onda sam vidla svog vraga :(
#sad vec znamo osnovnu tehniku u boksu ne?*ccc tiii mozda stara moja#




"Ja samo petnaest, ona ofucana
Hvala joj, ali bila je tucana
Jer tad
Tad sam bio mlad"


-kozo tebi su strefili i rod :))
*al nijee bila ofucanaaa
-al ipak je bila tucana?il si i tu zajebala?
*joj to je sve bilo tak nekak slatko da nemres zvati tucanjem..
-jesi pekmez sreco :p
*glavno duso da si ti proletjela munjevitom brzinom kroz pola hrvatske ukljucujuci sve rodove :p
#zar nisu sve zene takve? :o)#

"Sa sesnaest sam prvi put ponavljao
Pobego od kuce, i nisam se javljao
Jer tad
Tad sam bio mlad"


*imala sam bijeg od doma sa nepune dvije godine
-ma daj si opce znala hodat?
*pa i ne bas.. opala sam s kreveta.. izmedju ormara..
-i kaj nasla tajni prolaz i pobegla od doma?
*uuu moji su ti pretrazili sve zivo i nisu me vidli.. cak je i murja dosla..
-pa si se odlucila zbudit?
*mislim da su me nasli predvecer.. al fkt im je dugo trebalo..
#sad bjezimo samo iz veza :p#

"Malo sam lagao, bio sam nagao
Nikome racun nisam polagao
Jer tad
Tad sam bio mlad"


*ajme li zivota.. stare smo..
-imamo jos svasta ispred sebe..
*a i iza..
-a i ispod hehehe :)
#posveceno svima onima koji se ne osjecaju u skladu sa svojim godinama#

- 01:45 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv