..::MisHoLöFka::..

25.04.2007., srijeda

Wooohooo!!!



U subotu je dan D! cerek cerek cerek Svi smo sretni zbog mene! smijeh
Crfene cipele su zle. yes
Promjena profesije: želim bit šiptar da grabim sladoled po cijele dane, a može i ćetnik rolleyes
Nabijem vas odozada u rascvjetani ćmalić.

wave

- 16:19 - Reci teti mishki (15) - Printaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

..::ContaCt&MusiC::..



MAIL miskica00@gmail.com, ICQ 279-310-379 ili MSN mishkica00@hotmail.com...

::Moj spejs::














..::LinX::..

..::The cReW::..



::Mala_Crna
::Ribica
::Anjich
::Prox
::DJ Anna
::Anja
::Marry
::Roby
::Barba IgoRR
::V&P
::Lara

::teta Naa
::Hrky
::H&T setovi :)
::Slaven pedeJ
::Partyanerica
::Vrijebac
::Trance Kuja
::Glow
::Summergathering
::Natica
::Shtrumfeta
::Dewil shark
::Minimalistica
::Maca siva
::La Di Da
::LiLiLaLa
::SpliChanKa
::Insomnia
::Zbezuknuta
::Vicomat
::Loona
::Montana
::Mystery MJ
::Graveyard
::IGK
::Mrakica

Oni koji vise ne piseju:
::Wjewerko
::Nely
::Manwe
::Techno Zechica
::Dragan
::Umex
::Rep0nja
::Maura
::One in a million
::Spank Me
::Electro world
::Jedna..



"A wise girl kisses but doesn't Love,
Listens but doesn't believe,
Leaves before she is left..."


Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi.
Michelangelo Buonarotti

Previše ljudi traže pravu osobu, umjesto da se trude biti prava osoba.
Gloria Steinem

Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo.
Erich Fromm

Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.
Alfred de Musset

Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca.
Antun Barac

Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.

Denis de Rougemont

Zavoljeti sebe istinski, znači ne voljeti samo sebe.
Jevgenij Jevtušenko

Ljubiti znači ljubiti usprkos, a ne zbog nečega.
Han Suyin

Ljudi kažu da postoji mudrost glave i mudrost srca.
Charles Dikens

Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet.
Blaise Pascal

Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto.
Elizabeth David

Ljubav je slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno čulo dodira.
Jayne Mansfield

Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže:
Trebam te jer te volim.

Erich Fromm

Jezik ljubavi nalazi se u očima.
Phineas Fletcher

Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav.
Sasha Guitry

Muškarci žele biti prva ljubav jedne žene. Žene su pametnije: one žele biti posljednji roman jednog muškarca.
P. Buck

Samo veliki ljudi mogu uistinu voljeti.
Leonardo da Vinci

Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja.
Ami Carmichael




Postoje dva suprotstavljena načina kako čovjek može voljeti sebe: nesebično i sebično. Samo prvi način služi samoodržanju, dok je drugi samouništavajući

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše
nesigurno ili suviše čvrsto.

Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će sutra umrijeti.

Kome se ljubav smije, taj poznaje samo šalu i radost.

Ljubav, vjernost, vjera i pravda otišli su na spavanje; kad se probude na svijetu će sve biti bolje.

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Ljubav ne pita da li se dolikuje.

Prava ljubav je nijema, a lažna brbljava.

Krhka je ta ljubav, koja se od prvog udarca lomi.

Gdje je jedna ljubav, tamo drugoj mjesta nema.

Ljubavni pogled dug je tekst.

Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo.

Što više ljubavi, to manje riječi.

Ljubav kod muškaraca ulazi u oči, a kroz uši u ženu.




Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noć je posuta zvijezdama,
trepere modre zvijezde u daljini."

Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a ponekad je i ona mene voljela.

U noćima kao ova, bila je u mom naručju.
Ljubljah je, koliko puta, ispod beskrajna neba.

Voljela me, a ponekad i ja sam je volio.
Kako da ne volim njene velike nepomične oči.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Misliti da je nemam, osjećati da sam je izgubio.

Slušati noć beskrajnu, još mnogo dužu bez nje.
I stih pada na dušu kao rosa na pašnjak.

Nije važno što je ljubav moja ne sačuva.
Noć je posuta zvijezdama i ona nije uza me.

To je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Kao da je želi približiti, moj pogled je traži.
Srce je moje traži, a ona nije uza me.

Ista noć u bijelo odijeva ista stabla.
Ni mi, od nekada, nismo više isti.

Više je ne volim, sigurno, ali koliko sam volio!
Moj glas je tražio vjetar da takne njeno uho.

Drugome. Pripast će drugome. Kao prije mojih cjelova.
Njen glas i jasno tijelo. Njene beskrajne oči.

Više je ne volim, zaista, no možda je ipak volim?
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako dug.

I jer sam je u noćima poput ove držao u naručju,
duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Iako je to posljednja bol koju mi zadaje
i posljednji stihovi koje za nju pišem...




Vjerujem da su prijatelji poput anđela koji nas podignu kada naša krila zaborave letjeti!

1000 je suza u mojim očima bilo. 1000 je želja koje mi život nije ispunio... Malo je prijatelja koje trebamo svi,a još manje takvih kao što si ti!!!

Mnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji će te voljeti i ostaviti trag u srcu.

Naše je prijateljstvo poput dvorca od pijeska: teško ga je izgraditi, lako uništiti, prekrasno obnoviti!

Za prijateljstvo neznaš da ga imaš dok ga ne izgubiš.

Prijateljstvo, su zvijezda koje život krase... Zato ih treba čuvati da se nikad ne ugase!!!

Vrijeme ide, šta nam život znači, zajedno bi bili i bolji i jači, ali život nisu snovi puni želja, do smrti u meni imaš prijatelja...

Jedna munja ne znači ništa na nebu u kojem su urezane godine, snovi i druženja, jer ljubavi dolaze, bivaju i gube se, a prijatelii traju kao i vječnost...

Ljubav je velika, ali prijateljstvo je još veće. Ljubavi dolaze i odlaze, a samo pravi prijatelji ostaju!

..::SongZ&LyriX::..




I found love...
Brought it here to stay…
No place left to go…
I will keep it safely locked away…
Where no one will know…
I will nurture it with tenderness…
So quickly it will grow...
I need it soon...
No time to spare…
I never let it go…

I’ve been here...
Waiting in the dark…
Some coldness hell…
I’ve story far and sad to say
No tear quick tell…
I’ve been alone for too long...
To be burned…
If I can keep you here with me..
I will live somehow…
I’ll tell you when you run away...
I’ll save you…
I’ll brake you when you follow her
I’ll kill you…


...Samo sjeti se mene
Kad padat će kiše
I vjetrovi puhati,
Kad srce ti bude hladno
I bojiš se da će puknuti,
Samo sjeti se mene
I u snu sad zaželi,
Ja brzo ću doći
I jedan poljubac ti dati
I znaj da moja
Ljubav prema tebi neće
Nikad stati...



...Dugo sam te cekala u nocima..
Da dodjes i ljubis me...
Da mi sapuces...volim te...
Da me milujes tvojim rukama..
Znas da volim tvoj dodir...
Znas da mi jedino ti trebas..
Uzmi me..oseti moje telo kako
Drhti u tvojim rukama..
Zatvori oci...
Ljubi mi vrat...znas da to volim..
Ja cu se nezno nasloniti na tvoje rame..
I saputati...
Jedini moj....




...Kada sam izgubljena u tami ,
ja znam da ću
u tvojim očima
svjetlo pronaći
da mi pute osvijetli.
I kada me strah slomi
i kad mi tlo
počne izmicati pod nogama,
kada sav moj svijet poludi,
ti dolaziš i u trenu
sve to promijeniš.
Uvijek si tu
dajući mi sve ono što imaš,
i ne umotavaš
stvarnost u snove ,
samo ju činiš mrvicu ljepšom.
I kada prijatelja zatrebam,
ti si opet tu, na mojoj strani.
Vjeruješ mi i
kroz tamu me vodiš,
pružaš mi ruke
kao štit od oluje,
i srce u koje se
mogu pouzdati.
Ti si taj netko
kome uvijek mogu dotrčati…
Hvala ti!....




Usrećivati ljude san je sretnih ljudi.

Neke stvari izgledaju kao katastrofe
a ipak su milost.

Cvijetu treba sunce da postane cvijet,
čovjek ljubav da postane čovjek.

Bogatog ne čini bogatstvo nego radost.

Humor i strpljenje su deve
na kojima prolazimo svaku pustinju.

Sam je čovjek kriv za svoj razoreni životni svijet,
za svoj zatrovani duh, za svoju opustošenu dušu.

U mrkloj noći koji puta
kroz vlastite suze vidimo
najljepše zvijezde.


Rijec u grlu stane,
kad mi proslost po nekome vrati se na rame,
kada netko te spomene,
nezna da otvorenu ranu dodirne..

Cini mi se zauvijek cu ostati sama,
u tugu ziva zakopana,
Jer sve sto sam osjecala nestalo je s nama...

Pa voljeti neznam ispočetka,
nekom se davati bez izuzetka..

Bol u oku ispliva,
kad netko isto ime doziva,
kao na strasnom sudu da me priziva..

Cini mi se nijedan put ne vodi od tebe nego k tebi,
i da izlaza iz sjecanja nema
mogu samo lagati samoj sebi...


Život je tek nepovratna rijeka sjećanja
što teče koritom neispunjenih želja,
propuštenih prilika,
neostvarenih snova...
A na kraju svog toka,
zajedno sa Suncem se gubi
u tihom smiraju bezdana..

A sve što ostane je tek rosna izmaglica sjećanja...