Šarlatanski zapisi

četvrtak, 09.02.2006.

Eto, i meni se to dogodilo...

Da, radim. Nakon 2 i pol godine čekanja, napokon sam dobil posel i to na isti onaj famozni 8. prosinca, naslovljen ovdje u blogu, ne sluteći, kao poseban dan. Tada je Ministarstvo odlučilo, a ja doznal dva tjedna kasnije. Onda su još išle formalnosti, natječaj, papirologija, i konačno, od 1. veljače, i ja radim. Danas mi je konačno osposobljen i kompjutor tu, pa bum se češće javljal. Za prvi put bu i ovo dosta.
Eh, da, gdi radim? U Institutu za hrvatski jezik i jezikoslovlje, imam ulogu suradnika i sukreatora priručnog mađarsko-hrvatskog rječnika. S obzirom da šefica ne zna mađarski, sva je odgovornost na kolegici i meni. Pa, ak za par godina bute imali prigovore na rječnik, znate komu možete psovati sve po spisku.

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • šarlatan - onaj koji se pravi da mnogo zna, koji se izdaje za ono što nije; hvalisavac, obmanjivač, varalica

    Savršen opis autora. Soli pamet svima, svakom je loncu poklopac, kad ga ulove u pogreški, ne da se ni u kaj uvjeriti. Beznadan slučaj. Ali, voli eristiku. :-)

Linkovi

"Kutak za životne devize" i slične gluposti

  • Tutta la droga del mondo non vale un grammo della mia adrenalina...

    If you can't change your world, change yourself. But if you can't change yourself, then change your world.

    Do you think you're better every day? No, I just think I'm two steps nearer to my grave...

    Life's a journey, not a destination.