Hey ppl... - •°o.O...Trace Of Innocence...O.o°• - Blog.hr

•°o.O...Trace Of Innocence...O.o°•

napisano:.... 24.08.2006., četvrtak, 10:55

Hey ppl...

Eh evo me vratila sam se... baš sam zadivljena... sa ovih 46 komentara!!!
WooW!!! Super ste...! thumbup
Evo danas ću vam pokazati jedan luuuudi crtež koji je moja sisterica napravila wink
Ejbejbi

Slika je naravno pokretna... hehe smijeh
Pravo je luda, zar ne? Eh, nadam se da post nije glup :P heh
Nadam se da vam se dizajn sviđa, uostalom vidila sam to u komentarima... ima ih dosta kojima se sviđa pozadina... eh eh... mislila sam da počnem i praviti neke dizajne ljudima koji hoće, i kakve hoće ono... dead
Al ne znam, ipak... možda neki drugi put, uostalom vidim da ima ljudi koji imaju FULL super dizajne, pa eto onako... smijeh
Neznam jel uopšte ima zainetesiranih... eh...
LooL... nut
Eh idem ja, nadam se da će opet biti ovako puno komentara... smijeh smijeh
Samo dođite, ne štedite riječi... :P

Kiss :* kiss kiss kiss kiss

BY: annchy
Say something... (zar samo 48? nemožete bolje?) - ...interesting... - ..#..

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

***...Pretty in blue YES/NO?...***

BOX 1

...Ovaj blog pišu dvije cure...:
---BARBY & ANNCHY---...
Nadamo se da ćete nas čitati,
posjećivati, i komentirati...
ZABAVITE SE!!! Kiss :* kiss
_______________________

IME: Ana
NADIMAK: Annchy
GODINA: 16
ROĐENJE: 15.9.1989.
HOROSKOP: djevica
PLANET: Merkur
RAZRED: 3.a
NAJ KAMEN: dijamant
NAJ HRANA: pizza
NAJ PIĆE: Coca-Cola
MJESTO: Split

....mail me....


IME: Barbara
NADIMAK: Barby
GODINA: 17
ROĐENJE: 2.9.1989.
HOROSKOP: djevica
PLANET: Merkur
RAZRED: 3.b
NAJ KAMEN: dijamant
NAJ HRANA: pizza
NAJ PIĆE: Coca-Cola
MJESTO: Split

....mail me....
Image and video hosting by TinyPic

CLOCK...
Evo ovaj sat možda malo pomaže,
nemam pojma, nadam se :P... može vam
nekad i pomoći...


EGGS...
Evo ovo su jako fina jaja, nadam se da
će se brzo izleći, i da će se nešto
fino roditi rofl
Hehe... jedva čekam! wink
Weeeeeeeeeeeeee....

BOX 2

BOX 3

Volim te svaki put kad sklopim oči,
čekam te i kad znam da nećeš doći.
Vidim te i kad čutim tvoje ime,
molim te samo nezaboravi me!

0



Noćas neču plakat, jer suze nisu lijek
al zapamti ove rijeći:"voljet ču te zauvjek"!!
Noćas lažem sebe dobro mi je bez tebe....
al srce tugu krije nikad gore bilo nije...

MySpace Layouts



Znaš tako mi je teško,
tako je bol jak kad umesto
tebe samnom spava mrak..
Još veći bol je što zovem te u snu
i ocekujem blagi dodir tvoj a ti nisi tu!!!

MySpace Layouts



Znam da volis cvjeće što ljepo miriše,
al neznam voliš li onog što ti ovo piše..!

MySpace Layouts



Možda želiš da klećem,
možda želiš da molim,
možda želiš da ti suzama
kažem koliko te volim...

MySpace Layouts



Sorry I havn't been there
Sorry I wasn't the one
Sorry I was always on the run
I'm sorry that I always cried
in the night wishing that you didn't
hate me it tears me apart that
I'm sorry I didn't ask you sooner
for the keys to your heart*

Image and video hosting by TinyPic

Ja nisam sama
ja imam druga
vijećno me prati
i zove se TUGA!

Image and video hosting by TinyPic

BOX 4

Ae, pišite nešto... smijeh



ABECEDA
annchy:

ANA - to je moje ime i
nebi ga mjenjala...

BILJEŽNICA - imam svou bilježnicu,
di pišem svašta... stihove, osjećaje...

CRNO - jako volim crnu boju,
imam jako puno crne obuće i odjeće...

DOM - najviše vrijeme volim
provoditi u som domu...

ENGLESKI - jako volim pričat engleski,
jednom bi htila doć u Englesku...

FRIENDS - imam ih jako puno, i svih
puno volim... neznam kakav je to život bez frendova

GLOBUS - imam jedan globus, dobila
sam ga za novu godinu... kad god zatrebam
imena nekih gradova, obično tu pogledam...

HRVATSKA - to je moja lijepa
država, ne bi je mjenjala ni za što!

INTERNET - ne znam što bi bez
neta, jako dugo provodim na
njemu i ne mogu bez njega!

JAKNA - nevolim oblačit jaknu, kakvo
god da je vrime, jednostavno nevolim...

KINO - jako volim ići u kino
i gledati razne filmove i crtiče...

LOVE - nešto najljepše... ljubav... pogotove kad se vjenčava... o čemu
saka cura sanja... (i gues)

MORE - stvarno volim plivati i roniti...
na moru je tako toplo a volim
toplinu, samo ne pretjerano... :P

NAKIT - imam jako puno
nakitqa, na milione, i volim ga nositi...

OPRAH - moj najbolji show...
jako me impresiralo to iz čega se
Oprah preobrazila u ovo što je sad...

PINK - volim tu boju,
pogotovo svijetlu, onu pravu žensku...

RAK - njih se bojim, ali su
stvarno jako ukusni, kad dođem na plažu
pa poslije u restoran i naručim raka...

SUN - glavnia izvor topline,
volim kad sunce fino grije... pogotovo još
dok se kupam... lool...

TEMPERE - najviše volim bojati
temperama, iako se nekad uprljam,
ali brzo se opere...

UPALJAČ - pošto pušim, uvik mi
treba upaljač, bilo koji, samo da radi..

VODA - volim piti vodu,
to mi je naj piće...

ZOMBI - volim horor-filmove,
a pogotovo sa zombijima... hehe.. lool


barby:

ANNCHY - my bestfriend...:)
BEBE - nešto najslađe što može
postojati u životu....

CIGARE - mrzim cigare....bljak...iju...
DUHOVI - volim pričati
o njima iako se svaki put
naježimpa ne mogu spavati...

EMINA - moja fuuuul dobra frendica...
FENSI - tu riječ upotrebljujem za one
kurvice koje oblače samo minice i topiće

GALAKSIJA - obožavam sve
što se radi o svemiru....pogotovo o planetima...

HVRATSKA - moj dom!!!!!
INTERNET - bez neta ne mogu
živjeti....svaki dan sam na njemu po nekoliko sati...

JESEN - pa...ono...nekako mi se sviđa
i jesen...jer kad lišće pada cijeli grad je obojan...:)

KONJ - najljepše životinje
na svijetu...uvijek sam sanjala da ću
jednom imati bijelog konja...tj.kobilu....

LOVE - pa...to je naljepši osjećaj
na svijetu...šta da kažem...iako sam mnogo
propatila ne mogu reći da je ljubav nešto ružno....

MORE - po ljeti mi je najbolje
kad se bacim u more...osviježenje...iako
se malo bojim da mi neki morski pas
ne dopali...hehe....!!!previše filmova...

NEVER SAID NEVER - najbolje uzrečica...nikad
ne reci nikad!!!istina...:)

OVER - to je nešto najgore na kraju veze....
PRIJATELJI - znate ono...pita ljubav
prijateljstvo:zašto postijiš ti,kad već postojim ja?
...prijateljstvo odg:nosim osmijeh
onamo gdje si ti ostavila suze!!!....hehe...prijatelji
su nešto najbolje što ti se u životu može desiti...bez
njih jednostavno ne možeš živjeti.moja nona kaže...
možeš imati 100 prijatelja,ali 1 će biti onaj pravi...

ROLE - otkad sam bila mala sam ih voljela voziti...
SKUTER - volim dečke sa motorom...
htjela bih da mi budući vozi motor...mmmm

TV - tv vlada zemljom!!hehe...
ma koliko god se trudila ne gledati ga MORAM ga pogledati...ehhe

UPALJAČ - moram ga nositi sa
sobom jer ga ANNCHY ponekad zaboravlja...eheheh...

VODA - najbolje piče...mmmm...
ZABAVA - obožavam zabavu....jeeeej...zapravo...
cijeli život je zabava...eheh..


ONLINE...
Evo ovo nam pokazuje koliko vas je trenutno online... hehe


BROJAČ
stavljen: 23. kolovoza 2006.
hmmm... koliko posjeta? dođite opet:
Web Counter



Get your own Falling Objects at MyCuteSpace.com!