Slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket

Photobucket

JESAM LI REKLA NAŠTO O SEBI?

IME: Mirna
GODINA: 14
RAZRED: 8.
FRENDOVI: UUUU ima ih puno...
LJUBAV: Nisam zaljubljena...bila sam...sad sam oporavljena i u punoj snazi....komadi di ste???
ŠTO VOLIM: Iskrenost, ljeto i proljeće, dečke, brata i obitelj, frendove i uživanje, praznike, more,...
ŠTO NE VOLIM: učiti, glupe ljude, laži, zlobu, ogovaranja,...
Zabavite se uz moj blog!!!
Ostavljajte puno komentara!!!
Ne izmišljajte da ste neko drugi na blogu!!!
I ne psujte i nema vrijeđanja,a ako baš želite vrijeđati možete se i predstaviti!!!




  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...da/neee

napravila:CoKoJaDiCa

Glasujte

Kakav vam je moj blog???
Cool
Nije dobar
Dosadan
Treba mu promijena
Super
  
pollcode.com free polls




Linkovi

Gaby
Lea



http://www.iwantcodes.com/

ponedjeljak, 26.03.2007.

Evo nešto o mojim frendovima

(Nek se nitko ne naljuti)
LUCA:
Mala, niska, slatka, vesela, moja najbolja frendica! Nije ona za dečke, čudi me. No pametna je kao sunce. Sve ona zna i sve umije, ali neke stvari ne zna bolje od mene. Ha ha ha.
Ma volim ju ja!!!!smijeh
DUNJA:
Mala-visoka, zločka, zaljubljena, a nos pun pričtića (šala). Luda je za Tomicom, samo neće priznati i često dijeli krive informacije. Vrckava je i dosta zna. Izvlači se na mnoge načine iz raznih stvari, ali i nadrapa. Ma volim ju ja!!! Ha ha ha!!wink
BETA:
Ima žena psa. Ha ha ha. Luckasta i slatka. Crka, crne puti, pauci ju vesele. Ok je. Zeza dečke, pogotovo Miška. Ha ha ha. Dosta zna, sjesi s Dunjom. Pod povijesti brblja, ali obično je kriva naša DUNJA. Ha ha ha.
Ma volim Betiku ja!!!thumbup
JOKI:
Ludi ljud. Stalno se tuče i ima rupice. Zločo jedan!!! Ima i on psa. Ne bih ništa više rekla jer nemam ništa posebno za komentirat. LUDICA!!! Ha ha ha!!!rolleyescerek
GABY:
Ludica, vole ju osmaši, ali voli i ona njih. Zloća mala. Traži dečka. Pa ljudi, javite se na spiritinmyheart.blog.hr
Dobra ženska i ok je. Zgodna je.cool
ARY:
Mala -velika. Zloćkica. Baš je slatka i vesela. Zanimljiva je i smeđa. Baš je zanimljiva!!!!yes
LEA:
Leica-Leja, kako joj kažem ja! Mala smeđa, vesela, samnom stalno šeta. Volim ju i vesela je. Ludica i veselica. She is verry happy.smijeh
IVONA:
Visoka, smeđa, vesela super curka. Puno ju volim!!!!! Zanimljiva je!!! wink

Pusice Miji iz zagreba, Mišku, Iveku i ostatku kompanije. Slobodno se javite ako sam vas zaboravila pozdraviti....
.......
Oprostite ako sam nekoga zaboravila.
Pusa i kisich, oprostite što je blog došo tek sad!!! Kisich!!!!mahwavemahwave



| WisH a LucK (28) | oR doN'T | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.