promocija 30.9.2016. moje 2. knjige

30.09.2016.







http://www.kgz.hr/hr/dogadjanja/predstavljanje-knjige-34749/34749

POVEDI ME MAJKO

04.09.2016.



Povedi me Majko na mjesto
gdje ću ruke u molitvi sklopiti
tražiti od Boga
oprost grijeha
i pogled da spusti na mene.

Povedi me Majko na golim koljenima
da pokajem dušu uz Brdo ukazanja
i nemir u meni da se smiri
jer jedino u Bogu
moja su nadanja.

Povedi me Majko stazom Istine i Poštenja
neka Križ moj bude najteži
ako sam grijehe prostrla za iskupljenja
oprosti mi Bože
za sve njih.

Sklopit ću dlanove
uprijeti pogled ka nebu
i kada mi odsjaj Pokore daruješ
u srce ću utkati sva svoja obećanja
i nikada više neću za grijehe da znam.

Kad vrijeme dođe
s ovoga Svijeta da krenem
neka mi dušu uzmu dobri Anđeli
i prostru pred tebe Bože
tada daruj mi
svoj oprost mili.


Image and video hosting by TinyPic

slika: Mirjana Pejak Peki

Zbornik srca Isusa i Marije - Večer poezije srca Isusa i Marije, Lipin cviet 2016


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.