03

četvrtak

travanj

2008

Vjerujem da je mašta jača od znanja. Da su snovi snažniji od činjenica. Da nada uvijek pobjeđuje iskustvo. Da je smijeh jedini lijek za tugu. I vjerujem da je ljubav jača od smrti.

Image Hosted by ImageShack.us
"..ne dam da ovaj osjećaj ode, negdje u meni tvoj je znak i pramen vatre i kap vode, ti si svijetlo sve je mrak..."
ZALUĐENOST VS PRAVA LJUBAV

Zaluđenost:
*Partnera promatra kao savršenu osobu
*Želi zadovoljiti vlastite potrebe: sebicnost
*Slobodno vrijeme provodi samo s partnerom
*Brzo se zaljubljuje u partnera
*Otuđuje se od prijatelja,odnosi sa drugim ljudima postaju manje važni
*Ovisnost o partnerovim raspoloženjima
*Ucestala ljubomora
*Kratkog je vijeka
*Udaljenost uzrokuje napetost u odnosu i cesto dovodi do prekida veze
*Svađe su uobicajene i ozbiljne
*Svađe mogu ozbiljno uništiti odnos


Ljubav:
*Vidi partnerove mane i usprkos tome ga prihvaca i voli
*Želi služiti partneru: nesebicnost
*Provodi odnos sa drugim ljudima
*Izgrađuje odnos
*Odnos s drugim ljudima i prijateljstva jacaju
*Zbog međusobnog povjerenja i razumjevanja rijeđe dolazi do ljubomore
*Želi ostvariti dugorocan odnos
*Podnosi udaljenost koja može osnažiti odnos
*Svađe su manje ozbiljne i rijetke
*Svađe mogu ojacati odnos


-Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

-Kad bih sve jezike ljudske govorio i anđeoske
a ljubavi ne bih imao bio bih mjed što ječi
ili cimbal što zveči. Kad bih imao dar proricanja
i znao sva otajstva i sve spoznaje i kad bih imao svu vjeru da bih i gore premještao a ljubavi ne bih imao - ništa sam!

Biblija

Jos ovaj put
cu ti reci laku noc,
jer s novim jutrom
ni sam ne znam di cu poc',
al' cu poc'.
Jos ovu noc
cu se molit za tebe

jer novi dan
sta dolazi
ne donosi nam
dobro vrime
jer ja odlazim.

Image Hosted by ImageShack.us

Odlazim kroz sume sjevera
tu dusa mi ne pripada
moje note i moj svijet,
nisu tu,

u tvojim grudima,
ne kuca srce ratnika,
sta bi sve za ljubav da.
Jos ovaj put
cu se stisnit kraj tebe
i cekat cu
sunce da nas zagrije
u zoru
jer dugo vec te ne cutim kraj sebe
i vrime je vec o davno
da zavrsi
ta storija o falsoj ljubavi

Odlazim kroz sume sjevera
tu dusa mi ne pripada...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Tijekom života gledate stalno iste ljude i s vremenom se dogodi da oni postanu dio vašeg života...
A kako su dio vašeg života, požele i mjenjati vaš život...
Jer svi oni znaju točno kako biste VI trebali živjeti, a ne znaju kako živjeti svoj vlastiti život..

P.C.,"Alkemičar"

...povedi me u svijet
Gdje samo ljubav ostaje
I ne boj se za nas
Dolaze bolje godine

I samo ti i ja
I novi svijet oko nas
I samo ti i ja
Mozemo sve zajedno...


ZAPALI I TI SVIJECU...

<< Arhiva >>