04

četvrtak

listopad

2007

Little words for generous girl..

Image Hosted by ImageShack.us


Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With the big fake smiles and stupid lies
But deep inside you're bleeding


Image Hosted by ImageShack.us


"At this moment there are 6,470,818,671 people in the world.
Some are running scared.
Some are coming home.
Some tell lies to make it through the day.
Others are just not facing the truth.
Some are evil men, at war with good.
And some are good, struggling with evil.
Six billion people in the world, six billion souls.
And sometimes…all you need is one."


-Tree Hill

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Postoje ljudi koji strahuju od života.
Postoje oni koji pronađu sreću i onda je se boje.
Postoje ljudi koji će zbog svoje nesigurnosti otjerati one koje vole samo zato jer misle da im ništa od sebe ne mogu ponudit.

Kako im pokazati da griješe?
Kako ih zadržati kada im je želja za bijegom tako jaka?
Kako se prestati osjećati tako prokleto nemoćno i iskorišteno, prevareno na sve moguće načine jer ti je obećana ljubav i borba do kraja?

Razumijem, uvijek sam bila takva. Razumjela sam ljude i spremno nudila rame za plakanje i riječi za utjehu.
Moje riječi kao da nikada nisu dopirale do nikoga, samo tuđe želje, samo tuđi snovi, njihovi problemi i strahovi.
Što je sa mnom?

Zar misliš da se ja ne bojim da nisam dovoljno dobra?
Zar misliš da je moje samopouzdanje nastalo preko noći...varaš se nije, rušilo mi je život do temelja i opet sam sebe postavljala na noge, plakala sam jer znam osjećaj bezvrijednosti, ali sam željela dokazati sebi da nije tako. Zar misliš da ja nikada nisam sumnjala u sebe?
Zar misliš da mene nekada nije strah života i onoga što mi donosi, to nešto nepredvidljivo, to nešto za što ne znamo hoće li biti dobro ili loše?
Zar misliš da mi nikada nije palo na pamet otjerati te od sebe, grubo odbaciti sve što imamo jer me strah da ti ne mogu ništa ponuditi....ali znaš zašto to nikada nisam učinila....jer sam odlučila ostati i boriti se...jer nisam gubitnik i ne prihvaćam izgubljene bitke bez ratova.

Jer sam sanjar i mislim da je u dvoje sve lakše.....
Jer mislim da imamo budućnost.....
Jer vjerujem u tebe, u sebe i u nas...
Jer je život samo jedan i treba riskirati...
Jer nisam kukavica i ne zatvaram oči....

Želiš li zaista tako lako odustati?


-C/P Blog

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>