23

nedjelja

rujan

2007

Sretni ljudi u stvarnosti nemaju uvijek najljepše od najljepšega, ali sve učine najljepšim.

Image Hosted by ImageShack.us


...život je kratak...
polomi ljušturu...
voli iskreno,ljubi nesebično,opraštaj brzo ...
radi kako treba,pomozi gdje treba,šuti kad treba...
razmisli uvijek,popusti katkada,ne kloni nikada ...
slušaj više,suosjećaj više,daruj se više.
smij se kad možeš i plači kad moraš …
ne srami se ni svoga tijela ni svoje duše ...
ŽIVI ŽIVOT!!!


Pamtit ću
ovaj život...

Pamtit ću ovaj život
kao neizrecivi Božji dar
i podjednako neizrecivo Božje povjerenje.
Pamtit ću ga po onome
što mi je dano
doticati rukom
i po onome što mi je dano
doticati dušom...
Pamtit ću ga po mnogim jednostavnim
bićima i stvarima – po vodi i zraku, po
tišini i svjetlosti, po blizinama i čežnjama...
... po suhom lišću i tolikim dobrim
darovima prirode...
... po tragovima iz kojih sam se u svako doba,
ili barem gotovo u svako, mogla prepoznati
zakriljena ljudskom i Božjom brižnošću...
... po tome što sam s jednakom ljubavlju
bila darivana i lišenošću i obiljem,
i vedrinom i trpljenjem...
Pamtit ću ovaj život
po mnogim ljudima...
... po onima s kojima
se nisam morala gledati u oči,
jer smo zajedno gledali u istom smjeru...
... po onima koji su bili kao svjetlu
koje putuje kroz noć i na svom putu
pali ugasle zvijezde...
... po onima koji su mi pomogli da spoznam
kako jedino penjući se na brdo,
usprkos svim mukama koje doživljavam,
mogu okusiti djelić neba...
... po ljudima koji su mi bili darovani,
dotaknuli me svojom prisutnošću,
a nakon kojih više nisam bila ista...
Pamtit ću ovaj život po T E B I ...
... i zato ti H V A L A . . .

Image Hosted by ImageShack.us


10 MUŠKIH BEDASTOĆA

1.Ako si ljubazna prema njemu, misli da si u njega zaljubljena.
2.Ako nisi ljubazna prema njemu, misli da si umišljena.
3.Ako se šminkaš, misli da ga pokušavaš zavesti.
4.Ako se ne šminkaš, misli da si jadnica.
5.Ako se prepireš s njim, misli da si tvrdoglava.
6.Ako zašutiš u prepirki, misli da si glupa.
7.Ako ga ne voliš, pokušava te posjedovati.
8.Ako ga voliš, pokušat će te ostaviti.
9.Ako ne želiš spavati s njim, kaže da ga ne voliš.
10.Ako želiš spavati s njim, kaže da si laka.

10 STVARI PO KOJIMA SU PSI I DEČKI SLIČNI


1. I jedni i drugi označavaju svoj teritorij.
2. I jedni i drugi su loši u postavljanju pitanja.
3. I jedni i drugi fascinirani su ženskim preponama.
4. I jedni i drugi besramno prde.
5. I jedni i drugi osjećaju se ugroženo od vlastite vrste.
6. I jedni i drugi zauzimaju previše mjesta u krevetu.
7. Ni jedni ni drugi ne peru suđe.
8. Ni jedni ni drugi ne primijete kad promijeniš frizuru.
9. Ni jedni ni drugi ne kuže što vidiš u mačkama.
10. Ni jedni ni drugi ne znaju pričati telefonom.



Image Hosted by ImageShack.us


-Kada si se rodio/la, plakao/la si,
I svi su se oko tebe smješili.
Živi svoj život tako
da umreš s osmjehom,
a drugi oko tebe plaču.

-Ne gledaj na ljepotu jer je varljiva.
Ne gledaj na bogatstvo jer je prolazno.
Traži nekoga tko te zna nasmijati.
Jer dovoljan je samo jedan smješak
da se tvoj oblačni dan razvedri.
-Istina je,
da ne cijenimo ništa što imamo
dok to ne izgubimo.

-Istina je,
da ne znamo što nam nedostaje,
dok nas to ne dohvati...
-U životu ima trenutaka
kada nekoga tako snažno trebaš,
da ga želiš izvaditi iz svojih snova
kako bi ga konačno zagrlio!

-Kada se jedna vrata sreće zatvore,
druga se otvore.
Više puta dugo stojimo pred tim zatvorenim
vratima i žalosno gledamo u njih,
a niti ne opazimo
da je već odavno otvoren prozor!
-Sanjaj o čemu želiš sanjati.
Pođi kamo želiš ići.
Budi ono što želiš biti!
…zato jer imaš samo jedan život!

-U tvom životu želim ti ljubav i sreću,
da bi bio uspješan.
Iskušenja, da bi ostao snažan/a.
Suze, da bi ostao čovječan/a.
I nadu, da se ispune tvoji snovi.
-Sretni ljudi u stvarnosti nemaju uvijek
najljepše od najljepšega,
ali sve učine najljepšim.

-Ljubav počinje s osmjehom,
raste s poljupcima
i završava sa suzama.
Odlazak prepusti prošlosti,
da bi tvoja budućnost
našla prostor da se rascvjeta!
-Život se ne mjeri sekundama,
već trenucima
koji su ti oduzeli dah!

-Pošalji ove izreke onima
koji su ti važni!
Tako sam učinila ja…
… ljudima
koji su te
na neki način
dotaknuli…
… ljudima koji su te znali nasmijati
kada si to stvarno trebao/-la...
… ljudima koji su ti pokazali pozitivne stvari
kada ti je išlo loše...
… ljudima čija blizina
ti je itekako važna...
… i ljudima kojih se u svom životu
ne želiš odreći!
-Ako ovo ne proslijediš,
neće ti se ništa loše dogoditi.
-Samo ćeš izgubiti priliku
nekome uljepšati i razvedriti dan...


Life is to short....
Grudges are a waste of perfect HAPPINES...
Laught when you can...
Apologize When You Should...
And let go of what you can't change...
Love deeply and forgive quickly
Take chances,give everything and have no regrets!!!
Life is too short to be unhappy...
You have to take the good with the bed
Smile when you're sad...!!
Love what you got...
And always remember what you had!!!
Always forgive but never forget...
Learn from your mistakes
People changes,and things wrong
But always remember...
Life goes on......!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Mojoj mami
Zagrli me noćas, anđele
dok sjedim u mraku sama.
Izbriši trag mojih nemira
i sjećanja prožeta suzama.

Zagrli me noćas, anđele
dok pomišljam na najgore.
Ne dopusti mi da se predam
jer jedino toga i bojim se.

Zagrli me noćas, anđele,
svojim krilima od zlata suhog,
da ne budem više sama
jer nemam nikog drugog.

Pokaži mi put svjetlosti
i davno izgubljenu sreću.
A ako sama opet krenem
to podnijeti bez tebe neću...

NEDOSTAJES MI SVAKOG TRENUTKA


Mama, nedostaješ mi
U zoru
Kad je bura,
Kad huči more

Mama, nedostaješ mi
U danu
Kad je kiša
Povila klasno žito

Mama, nedostaješ mi
U noći
Kad su zvjezde
Osule tamno nebo

P.S. Sretan ti rođendan...='(

<< Arhiva >>