na raskrizju puteva

16 veljača 2013



Ako me zaista voliš, čekaj me i ja ću ti sigurno doći.Možda se više nećemo sresti u ovom životu;ali onda barem u nekom od budućih.Srest ćemo se opet na raskrižju nekih putevai gledat ćemo jedno u drugo kao da smo stranci.Tada nam više neće biti važno tko smo nekada bili, već tko ćemo biti.Ti ćeš mi reći da me odnekuda poznaješ,a ja ću ti reći da smo se nekada sreli u svijetu koji se sada ne moževidjeti očima, dotaknuti rukama, okusiti jezikom, čuti ušima,omirisati nozdrvama i zamisliti umom.Ali ipak, taj svijet postoji; sada i tu.Postoji paralelno s raskrižjem puteva na kojem ćemo stajati.
Ako me zaista voliš, čekaj me i ja ću ti sigurno doći.I kada se ponovno sretnemo, neće nam biti jasno da li je naš susretput u prošlost ili tek povratak u budućnost.Tada će biti izbrisana sva svjedočanstva o našim ranijim postojanjima iostat će samo blijeda sjećanja.U kojem god životu da se ponovno sretnemo,bit će nam žao što smo propustili da nam neumoljivo vrijemetako uzaludno proteče kroz prste.Stajat ćemo na raskrižju nekih putevakoji će se na taj način križati samo tada i nikada više.
Ako me zaista voliš, čekaj me i ja ću ti sigurno doći.Pa kada se ponovno sretnemo,zbacit ćemo sa sebe plašt zaborava o našim prijašnjim susretimai radovat ćemo se što smo se opet srelibaš u tom životu i baš na tom raskrižju.Da li će to raskrižje biti samo usputna stanicana našem putu do nekog novog susreta?Ne znam. Možda.Ali ako se ipak ponovno sretnemo u svijetu vječnog savršenstva,tek tada ćemo prepoznati jedno drugo i sjetiti se svih raskrižja puteva nakojima smo se nekada sretali.


<3 samo ti postojiš u srcu mom ,, i niko nemože i neče te zamjeniti nikada <3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.