ponedjeljak, 25.12.2006.

MACHO INSECURITY



Image Hosted by ImageShack.us

Ljudska glupost na djelu… hmmm…može li ih se uopće nazvati ljudima?!
Dakle događaj: koncert u Labinu. Krenulo se radi KBO!-a, a naš dragi prijatelj Mare je slavio rođendan.
Početak večeri izvrstan…KBO! je bio fantastičan, istina da su mogli nešto duže svirati, no to je već stvar organizatora. Pogo, jedan izbacivač koji je stajao tamo negdje sa strane, ljudi se penju na pozornicu, bacaju se…gušti…

Nakon cca. sat vremena svirke, na pozornicu se penje naš sugrađanin Urban sa svojom 4. Odjednom petero mrgi pred pozornicom, nabrijani na mrdanje ograde i slično.
Bilo je tlaka, pa smo izašli van…no na onoj buri nakon sat vremena više nije ugodno stajati, stoga smo odlučili ući nazad unutra na par minuta da se zgrijemo. I eto ga. Anarchist e pokušao sjesti na ogradu, no izbacivač ga je gurnuo. On i Mare su krenuli van brzim hodom, pa krenuh i ja za njima…no bezuspješno. Nečija ručetina našla mi se na leđima. Okrenula sam se i pitala:"Šta me guraš? U redu je, idem van." U potrebi dokazivanja svoje muškosti, čvrsto me stisnuo za gornji dio ruke i izvukao van iz šatora. No ni to mu nije bilo dosta. Zgrabio me za ovratnik kaputa, dobro protresao i blizu stepenica doslovno bacio na pod. Mislila sam da sam prošla samo s bolovima u ramenu i rebrima no otkrih da je govno ostavilo od stiska modrice na mojoj ruci.
Fejo i Mare pohitali su u osvetnički juriš pri čemu je Fejo dobio udarac u trbuh, počupanu kosu i šaku u lice.

Zgadilo mi se sve to skupa. Urban i njegove gorile. Kao da je neka velika zvijezda…. A o ovim smradovima da i ne govorim. Nešto pobliže pročitajte tu

Pošto je ovo zadnji post ove godine, želim vam sve najljepše do njezinog kraja…sve najljepše u 2007. te sretan Božić…da ga proslavite, na ovaj ili onaj način, s ljudima koje volite…

- 19:05 - Komentari ( ukupno: 35) - Print - #

petak, 08.12.2006.

...GODINU DANA STARIJA....

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:12 - Komentari ( ukupno: 25) - Print - #