Komentari On/Off

  studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Jednostavna potreba da izrazim svoje mišljenje ili ono što mi prolazi kroz glavu. Ponekad možda stvarno čudno,ali ponekad i zanimljivo.

Pišem na: Acer Aspire One D-250

qrcode

Pobjegni odavde, odi na:

qrcode

ponedjeljak, 14.11.2011.

Weekly thoughts

Zadnjih dana, bilo je svega. Obnovljene su neke veze koje su se izgubile. Neke koje su trajale ili sam barem mislio da su trajale-popuštaju. Neznam šta da više mislim, sve me to muči i ove godine kada bi trebao užiivati ja provodim u razbijanju glave.
kome to treba?! Koji vrag?

Dobio sam ponudu da odem studirati u Kanadu. Ustat il' odustat? Prednosti i mane. Posao zagarantiran, priča ko iz bajke, a opet izgubis one koje najviše voliš, izgubiš čitavu tu kolotečinu životnu na kakvu si navikao. Što bi vi napravili?

Taman pomisliš kako ne može biti bolje i onda se vrača na staro. Najgore od svega, pokušavaš samo mislit u svojoj glavi da je sve OK. Kuda se okrenuti, kamo krenuti....otići ću na neki pusti otok leći i odmarati.
Pozdrav od Traxxa!




| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>