Komentari On/Off

  studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Jednostavna potreba da izrazim svoje mišljenje ili ono što mi prolazi kroz glavu. Ponekad možda stvarno čudno,ali ponekad i zanimljivo.

Pišem na: Acer Aspire One D-250

qrcode

Pobjegni odavde, odi na:

qrcode

četvrtak, 03.11.2011.

Music!

Podigao sam iPod iz mrtvih. Otprilike 1000 pjesama, 3 podcasta od 90 minuta i nekoliko mikseva na samo 8GB. Zaista impresivno. Uvijek me obuzme neka euforija kada se glazbom odvojim od vanjskog svijeta. Nabijem te slušalice i pustim neka svira...

Na putu od kuće do škole uredno se vozim tramvajem i u ovo najgore doba godine zamalo se onesvijestiš kad uletiš u pregrijani tramvaj. Hate it!

Nagomilala mi se gužva u četvrtak i petak. Kolko obveza, pa to nije normalno. Stvarno se nadam da ću stići sve obaviti do sutra popodne. Mojoj dragoj i meni je 11. mjeseci, skoro onaj famozni broj 12 :D trebalo bi nekako dostojno proslaviti.

Razmišljam da na pravim novu pjesmu, tj. samo beat, vokale ću dodati kasnije. Ali ništa od toga dok ne nađem malo vremena, izluđuje me to već. Nikad vremena za ništa.
Bez obzira na te probleme uvijek se osjećam bolje kad si pustim neku glazbu. Jednostavno se opustim. Totalni Chill.
Pozdrav od Traxxa

Music is life!


| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>