< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

ovako......................
ovdje ću pisat
o svom sbakodnemnom životu,
i tim glupostima, ko i na mom prijašnjem blogu.

Linkovi

ljude koje znam:

kiksa- cura koja je išla samnom u osnovnu

tinčica- moa tinčica, i ona je išla samnom u osnovnu

željana- i to je curka koja je išla u osnovnjak samnom

ljudi koju si mi supač a neznam ih:

hard-to je cura koju znam več duže vijeme prek bloga

o meni:/

MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ime: MARINA
god: JOŠ MALO 16
datum rođenja: 10.04.1992
od kud: okolica zg
škola: obrtnička, za kozmetičare- u savskoj
kaj slušam: apsolutno sve
kakva sam osoba: brbljava,smotana,blesava, obožavam tulumarenja
prijatelji bi me opisali: blesava, baljezga gluposti, puno priča, obožava tulume
kaj volim: frendice i frendove,
internet,
ljude s bloga,
čokoladu,
svoju sobu,
mobitel,
liniju,
tv,
sminkanje,
shooping,
plesanje,
izlaske,
tulumarenja,
slikat se....

ne volim:
meso,
učit,
školu,
dizat se rano

slike

nedjelja, 09.03.2008.

new post

bok piplsi moji.

nadam se da ste mi svi dobro.

ovako,.....................................ugl...........ovih dana mi
je bilo baš prejebeno i u školi i u pvt životu.
stara mi je rekla da moram proči na kraju god s 4 da bi
mi ispunila moju dođivotnu želju.
pa sad po cijele dane učim.

no danas mi se seka preselila u zg, na
ruđeš, pa sam zbog toga malo u depri.
uvjek sam govorila jojjjjjjj jedva čekam da se odseliš, i kad se
taj dan sve više približavao sve mi je teže padalo,no nisam cvilila,
ma danas il sutra isto.

u petak sam bila s frendicama na cugi,
e ljudi moji kako sam
upoznala zgodnog lika.
29.3 frendica mi slavi ročkas pa idemo u
san antonio.
to će mi bit prvi izlazak odkad sam u kazni, al mi kazna traje još 11 dana poslije,.
ma brzo će to.

javim vam se tada.

kisammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm vas sve.

pozz

- 16:13 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.