Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




Na ovome blogu možete pronaći crtice iz povijesti glazbe, te analizu pojedinih glazbenih primjera... i nemojte se iznenaditi što ne pišem samo o klasici... ovo je moja slobodna glazbena zona.



P.S. Ne pišem ove tekstove s potajnom nakanom da Vas prisilim usvojiti golemu količinu znanja o glazbi, nego da s Vama podijelim svoje oduševljenje ovom drevnom umjetnošću….

Image Hosted by ImageShack.us

Kroz tekstove koje Vam nudim, cilj je potiho istraživati glazbu na najljepši mogući način….čak joj ponekad zabijajući nož u leđa (čitaj:izvlačeći najprljavije detalje…).


Free Web Counter
Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Oni koje tako rado čitam:
Cibo- sveznadar..

joso49
Kenguur- uvijek tako originalan
NF- Nachtfresser
skladateljica snova
Trill
Verina ljekarna
ima jedan svijet
Baća Iva -slavonska duša i srce i slovo
Etnokujina iz Štitara
Builderica očaravajuća
Don Branko
Don Branko 2.blog
Produhovljeni blog
Maslačkica
Irida
S.o.s- ljubav nema granica
Divan je kićeni Srijem
Mendula
lucija9
H6
uštekana mama
prva viola

Aru
Lord Byron
Renki - bloger
4everyoung - umjetnik
zana
Juventina
Martie
Sonja
ivana
srušeni diktator
beatlesica
visoki "C" - razred
Ana jedinstvena
kristina
miss cobain
zapisano u vremenu - Darijo
imenjakinja moje kćeri Barby


The Karambol


Punčke


" Da nema glazbe, sigurno bih poludio! Jedino me ona može utješiti, smiriti, zadovoljiti. Glazba je moja prijateljica, dobrotvorka i utjeha. " P.I.Čajkovski

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

"Volim onoga koji i sam zna da ne zna sve - i to ne taji.

Ne volim ohole, umišljene ljude. Oni sigurno nisu ni dobri ljudi ni dobri prijatelji.

Volim onoga tko je svjestan svoje malenosti i vlastite slabosti - i zna strpljivo s njima živjeti."

P.Bosmans


Image Hosted by ImageShack.us


design by:x.blogmaster.x

nedjelja, 20.04.2008.

Slatko u ime Wofija i dvije godine bloga

„Ruže su crvene,
Tajne su skrivene,
Slatka je muzika,
Al' nije kao Ti….“
…. riječi su jedne stare, stare pjesme…

A ni pjesme popularne glazbe novijeg datuma ne zaboravljaju slatko i često se vežu uz čokoladu…. A o pričama kako čokolada ima posebne moći ne bih jaaaaaaa…
Ali znam što se pjevalo:

„Ti si moja čokolada,
ja sam Tvoja čoko- čokolada
i da nisi tako mlada, ja bih Te ljubio….“
I tako unedogled do kraja pjesme zanosnim baritonom tepa dragi dragoj….

I nije to kraj, jer pjeva i ona: „Pojest ću sve kolačiće
I tebi u inat postat ću debela,
Sve djevojke
Neće biti slatke kao ja….“


Jednostavno nikad dosta slatkoga i kada već uglavnom ne kušamo slatko kada se na primjer -korizmeno uklapamo, ili brojimo kalorije zbog neke dijete… zašto ne bismo divanili o slatkome.

Ovaj blog na današnji dan slavi 2 godine postojanja … Dozvolite presedan, dragi moji blog-prijatelji, koji ste ovaj kutak cybersvijeta oplemenili svojim komentarima bez obzira kakve prirode bili... Zahvaljujem i na pozitivnim i negativnim reakcijama... U to ime....DOZVOLITE DA VAS CYBERPOČASTIM komadom torte u čast skromnog jubileja.cerek

I to ne bilo kakve torte, nego, naravno, glazbom nadahnute – Mozarttorte.
Jel ja to čujem uzdahe?????

Pogledajte jedan kratki video-uradak uz zvuke Male noćne muzike W.A. Mozarta ili kako mu tepasmo u jednom od prošlih postova - zaljubljenog Wolfija.



Jel dobro izgleda?!?! Naravno, da sam tjednima surfala u potrazi za što originalnijim receptom… listala stare kuharice, ispitivala poznanike…. Pa čak i prevodila sa njemačkog jezika…

Image Hosted by ImageShack.us

fotka iz Schönbruna, pogledajte dobro cijenu....da, dobro ste vidjeli 4 eura i 20 centi.... Zna se to naplatiti. Otputovah, vidjeh i isprobah..... Ali što će nama kupovna, kada znamo napraviti sami?

Mozarttorta bi trebala biti sastojcima slična Mozartkuglama i to mi je bila glavna vodilja u sastavljanju kombinacije recepata. smijeh
Donosim Vam recept koji sam isprobala … i fotke torte kakvu sam izradila. Mislila sam da je glamuroznija, teška za izraditi… ali nije tako strašno.njami Jedino što nije baš jeftina… ali to je Mozarttorta, zar ne?

1. Biskvit: 4 jaja, 150 g šećera, 150 g brašna, 80 g kakaa, te 1 prašak za pecivo … Peći u kalupu promjera 26 cm na 175oC više od 30 minuta. Hladno presjeći na tri dijela.
2. Čokoladni nadjev : 100 g slatkog vrhnja zagrijati, te otopiti 200 g čokolade (može i mliječne sa naslovnicama tipa Sretan Božić – meni je takvih dosta ostalo od blagdana). Ohladiti na sobnoj temperaturi, pa pomiješati sa 300 g ulupanog vrhnja za šlag, te naribane 50 g gorke čokolade.
3. Nadjev sa pistacijama: 100 ml slatkog vrhnja zagrijati, te otopiti 80 g bijele čokolade (ja sam u nedostatku kuvertire otopila običnu dorina bijelu čok.). Ohladiti na sobnoj temperaturi i dodati 3 žlice izlupanog šlaga, te 50 g mljevenih pistacija i oko 25 g sjeckanih pistacija) ¸*u Konzumu su pistacije 74 kn/kg, a u Plodinama 59 kn/kg..druge trgovine nisam obilazila. Može se dodati i malo zelene prehrambene boje, no ja ju nisam željela dodavati…
4. Oblikovanje torte: Svaki biskvit nakvasiti po želji s rumom, višnjevačom ili konjakom (naravno razrijeđenim vodom) i slagati redom.: - donji biskvit premazati nadjevom s pistacijama, srednji premazati nadjevom od čokolade… staviti i gornji biskvitni sloj, te sve premazati ostatkom nadjeva od čokolade.
5. Odozgor složiti marzipan masu (koju prethodno 100g zamijesimo sa 30 g šećera u prahu ) oblikovanu u krug (razvaljati između dva lista aluminijske folije) i narezanu na 16 dijelova. Ukrasiti po želji. Donosim sliku koja je meni poslužila kao uzor…
Obod torte sam ukrasila ribanom čokoladom za kuhanje, a u sredinu torte posula nešto nasjeckanih pistacija – radi boje… šlag se može staviti na rubove, te također posipati ribanom čokoladom….


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ostavljam vas u čokoladnom raspoloženju…. U slast !!!!njami




| komentari (27) | print | # |

<< Arhiva >>