30

četvrtak

travanj

2015

...

Mi. Ljudi dubokih ogrebotina
Mi. Ljudi s crnim rupama
Mi. Ljudi s rubnih dijelova
Mi. Ljudi bez jučerašnjeg dana
Mi. Ljudi zatomljenih boli
Mi. Ljudi zatvorenih emocija
Mi. Ljudi zapetljanih čvorova
Mi. Ljudi nedotaknuti stvarnošću
Mi. Ljudi poraženi besmislom
Mi. Ljudi skriveni maskama
Mi. Ljudi s posebnim potrebama
Mi. Ljudi zarobljeni tuđim obrascima
Mi. Ljudi plitkog daha
Mi. Ljudi zaboravljenog identiteta
Mi. Ljudi nerazjašnjenih odnosa
Mi. Ljudi zaboravljeni i od anđela
Mi. Ljudi pobijeđeni strahom
Mi. Ljudi koji smo gubili od vatre
Mi. Ljudi koji stojimo šutke
Mi. Ljudi koji koračamo polako
Mi. Ljudi neiscrpna žalovanja
Mi. Ljudi svijeni burom
Mi. Ljudi labavog korijenja
Mi. Ljudi opečeni ledenim
Mi. Ljudi putopisci
Mi. Ljudi koji padamo
Mi. Ljudi koji teško ustajemo
Mi. Ljudi koji ne možemo
Mi. Ljudi prozebli do kostiju
Mi. Ljudi pognutih glava
Mi. Ljudi pobjeglice u snove
Mi. Ljudi iščupani iz sada
Mi. Ljudi nesretno izmješteni
Mi. Ljudi tragači
Mi. Ljudi rođeni slabiji
Mi. Ljudi tužnih naravi
Mi. Ljudi ispali iz kombinacija
Mi. Ljudi nasilno promijenjeni
Mi. Ljudi, ostavljeni, napušteni
Mi. Ljudi uzdani u Tadeja
Mi. Ljudi, vrsta u izumiranju
Mi. Ljudi bez vlastitog mjesta pod suncem





Ne zavaravaj se
Ja nisam od onih koje se zaboravljaju