utorak, 22.07.2008.

Nema dalje

U jednom trenutku u životu dogode se stvari koje ne možemo izbjeći
Neki vjeruju u ideal jednog i drugog
Vjerovala sam i ja
I nakon toliko osuđivanja nitko se ne pita zašto je to napravila
Da ne pita se jer takve stvari ne može razumijeti tko ih ne prođe
I opet ako pokušam objasnit bit će : da, ali...
Nema da, ali...
Hoćeš, nećeš?
Većina njih bi se još gore ponašala na tom mjestu
Svi se mi u jednom trenutku svog života moramo djelomično odreći svojih ideala
Jer tako jednostavno život funkcionira
Razočaramo se, pa zaboravimo i krenemo dalje
Mislim da sam neke ljude malo razočarala
Nisam htjela ni najmanje
ali jesam
I vrijeme je
Koliko god ja to izbjegavala i
Koliko god se to sve činilo lakim i bezbrižnim...
Dugo već razmišljam o tome
I kad imam priliku ne mogu
Jer ništa nije kao prije
Svakim danom gledam drukčije na svijet
Više me ne vesele one stvari koje su me veselile
I drago mi je zbog toga
Danas nitko nikog ne poštuje
Kako je lako ponižavati druge

- 19:44 - slušam ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>