od grija do kajanja

27.02.2009., petak

camfrog vs. facebook

Još jedna rupa na svirali, još jedan put koji vodi saznanju ili potvrdi (kako kod koga) da su ljudi veće životinje (u pogrdnom smislu) od samih životinja. Sinoć sam gledao film Blindness i oduševio se kako se neko dosetio da na jednostavnom primeru pokaže u sat i po vremena svu gadost ljudi.... i na kraju nadu za nešto bolje sutra. Problem je što to sutra verovatno neće stići skoro... a meni deluje i nikad. I tako.. pojavi se neki novi sajt.. i posmatram ljude kako počinju da žive u tom virtuelnom pink svetu.. pink jer niko ne kapira da je svaki put sve isto... ništa novo što bi me oplemenilo i zadivilo... makar jednom... Ista ona stoka koja je tu svaki dan, protekli dan mog života. A reči poput: civilizacija, srce, humanost, ljubav... nismo mi ni blizu toga da shvatimo njihovo značenje.. Čast izuzecima.. samo na njima ne počiva svet (nažalost)

16.02.2009., ponedjeljak

sinoć...

Upoznao sam se sa dve sestre iz BG sinoć. Lepo veče... Bio sam i do crkve da upalim sveće. Danima sam sanjao svašta, pa sam morao malo da odem da nađem mira. Bila je i Ivana tu za vikend. Došla je Vesna u Srbiju, a i Staša se zadesila u NS pa smo izašli svi zajedno. Danima je padao sneg... Baš sam uživao. Posebno je lepo na tvrđavi i u centru kad nema puno prolaznika. Grad dobije onaj lep beli ton. Hteo sam nešto pisati pre par večeri i sad ne mogu da se setim o čemu se radilo. Ajd mah

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>