od grija do kajanja

02.06.2007., subota

proklete misli... (post iz nastavaka)

- Ne izbija mi iz glave... Od svih žena ja baš zapeo za nju... Danas mi je tako težak dan... kao da mu nema kraja. Pokušavam da mislim o bilo čemu drugom samo ne o njoj, ali mi ne uspeva. Išao sam da vozam rolere u podne... zviznulo me Sunce, ali ni to nije pomoglo headbang wink Dok sam se ja vozao ona je bila na 5 min od mene, visila na netu. Pa sad reci ti meni ko je ovde lud
Dolazio mi je brat tj. bio je u prolazu. Otišao na vikend u tazbinu, da peca i da se druži. Zvao me da pođem s njim, ali sam odbio... Ne ide mi se među ljude. Čak se ni mojima nisam hteo javiti na tel. Danas sam dobio poruku "ajde dođi kod mene na vikend", otvorenu ponudu za ono "klin se klinom izbija", ali ni to nisam hteo... nisam raspoložen... Ono što ja hoću, to mi niko ne nudi... Samo sam hteo nešto normalno, za promenu. Ja, kojem to nikad nije palo na pamet sam išao do matičara pre 3 meseca... eto... toliko o ozbiljnosti.
Dosta sam Vas davio... nemam koga... Ovde mi je najlakše reći sve...
- NE kontam to... voliš nekoga, neko tebe voli... i niste zajedno... i naprave se problemi... i prave se i ne rešavaju se... i raziđeš se a dobijao si dan pre toga izjave "ne mogu živeti bez tebe"...
- Sa takvim ponašanjem nije me ni zaslužila... mislim da znam još nekog ko je takav... samo ona ima probleme... ceo svet se vrti samo oko nje... a pružiti nekom nešto i učiniti konstruktivno jok... nismo mi za to stvoreni... to će neko umesto nas... namcor

<< Arhiva >>