od grija do kajanja

30.05.2007., srijeda

da li je ovo prokleti balkan? ili se meni samo čini?

Da li mislite da muškarci teško izdržavaju sa uspešnijim ženama? Mogu li oni biti "žene" svojim suprugama? Biti uz njih i kada su uspešnije? Kada su zadovoljne onim čime se bave... uopšteno svojim životom? Kada su ispunjene...? Ili to podnose vraški teško???
Ne pitajte me odakle mi ova tema cool praviću se lud i neću reći wink
Deluje mi da to kod nas ide malo teže... da muškarci lako postaju nezadovoljni svojim životom kad imaju jaku i uspešnu ženu pored sebe i okreću se protiv nje... protiv svoje voljene, (definitivno wink) lepše polovine... a možda i grešim...
Zanima me Vaše mišljenje... Ja sam samo otvorio temu...
Inače, Mesec je večeras prelep... Nadam se da ste ga primetili...
Voleo bih da je moja lepša polovina pored mene... da smo ga gledali zajedno... Ispričao bih Vam šta se desilo pa nije tu, ali neću noćas da tušim... A kad i budem ispričao pomislićete da je i zaslužila da bude bivša...
cerekmah

<< Arhiva >>