od grija do kajanja

26.05.2007., subota

sms

Da li ste i Vi postali rob svom telefonskom računu? Meni stiže mesečno oko 30€, što za naše uslove i nije baš malo (skoro pa poslovna ponuda). Nemam fiksni telefon u stanu, pa to verovatno doprinosi da račun bude još veći. Inače, broj za fiksnu telefoniju imam na svoje ime, ali kao i sve u ovoj državi i gradnja stanova nije podvrgnuta nikakvoj kontroli, pa moj zahtev za uvođenje tog broja čeka već više od dve godine! To što ti uvale, uvale. Nemaš kome da se žališ. Navodne garancije na zgradu u stvarnosti ne postoje. Ako ti prokišnjava, popravi sam, ako ti plavi podrum zovi majstore pa plati, a ako hoćeš telefon TI treba da platiš kabliranje! (povezivanje zgrade sa centralom) što košta oko 2500€. A tužbe podnositi je tek besmisleno, jer suđenje traje po deset godina, a i živce izgubiš. Jedino ih neću gubiti kad ja budem advokat pa ću iz gušta tužiti smijeh
Idem da ispijam jutarnju kafu party jer sam se sad iznervirao smijeh. A post se zove ovako jer sam hteo da napišem jedan sms wink, ali sam ga napisao negde drugdeee smijeh zujo lud mah

<< Arhiva >>