od grija do kajanja

23.05.2007., srijeda

kako sve izgleda?

Izgleda kao da se neko našao pod pritiskom... sa svih strana, uključujući i moju... Ne vredi dalje... Ne vredi pritiskati... Doterali smo do granice gde se ne može izdržati... tako je bilo lakše... Čovek uvek bira taj put...
Razmišljam se da odem na odmor do mojih, do brata i možda do drugarica ako budu bile slobodne... 10-tak dana... Juče sam vilenio po stanu, noćas slabo spavao... Ne vredi ovako...
To ne znači da me neće biti na netu wink. Sad to čudo od interneta imaju i u selima wink
Ne znam da li sam Vas pitao... volite li da putujete vozom? Meni je to najbolji prevoz od svih... mogao bi na put oko sveta tako...
Eto... ne znam šta bih i pisao više... Hteo sam samo to saznanje o pritiscima wink (čista fizika) da podelim s Vama.

<< Arhiva >>