od grija do kajanja

22.02.2007., četvrtak

pakao

Botičelijev prikaz pakla Za one koji žele da vide gde će "završiti" eto desno linka. Ja sam u drugom krugu burninmad

Da li je li Pakao egzoterman (ispušta toplotu) ili endoterman (apsorbuje toplotu)?


Prvo, moramo znati kako se masa Pakla menja sa vremenom. Dakle, treba nam broj duša koje u Pakao ulaze tokom vremena i broj duša koje iz njega izlaze. Mislim da sa sigurnošću mozemo pretpostaviti da duša koja jednom uđe u Pakao, više iz njega ne izlazi. Prema tome - ni jedna duša ne izlazi.
Što se tiče broja duša koje ulaze u Pakao, neke religije tvrde da ako niste pripadnik njihove religije, onda ćete ići u Pakao. Budući da postoji više od jedne ovakve religije i ljudi ne mogu biti pristalice više od jedne religije, možemo pretpostaviti da neke duše idu u Pakao. S obzirom na postotak broja rođenih i umrlih, možemo očekivati eksponencijalni priraštaj broja duša koje odlaze u Pakao.
Sada obratimo pažnju na promenu volumena Pakla jer, prema Boyle-Mariotteovom zakonu, da bi temperatura i pritisak u Paklu ostali konstantni, volumen Pakla mora rasti proporcionalno broju pridošlih duša. S obzirom da to nije slučaj imamo dve mogućnosti:
1.) Ako se Pakao širi sporije od porasta broja pridošlih duša, onda će temperatura i pritisak rasti, dok ne dođe do eksplozije Pakla.
2.) Ako se Pakao širi brže nego što raste broj duša u njemu, onda će pritisak i temperatura opadati dok se Pakao ne zaledi.
Kako odlučiti koja od dve mogućnosti je prava? Ako prihvatimo izjavu koju mi je dala kolegica sa fakulteta, i to još dok sam bio brucoš, i koja glasi: “pre će osvanuti hladan dan u Paklu nego što ću ja spavati s tobom” i ako pri tom uzmemo u obzir nesumnjivu činjenicu da ja još nisam imao seksualni odnos s njom, dolazimo do zaključka da mogućnost broj 2 ne može biti tačna, čime dokazujem da je Pakao egzoterman i da se neće zalediti.

- Večeras sam imao seksualni odnos po ovom hladnom i kišovitom vremenu na mostu... wink i ići ću u pakao... pogađajte koje sam odgovore dao na testu... al eto nije loše... ja zadovoljan wink

Pred drugim krugom je čudovište Minos koje određuje u koji će krug duše ići. U njemu užasan vihor vitla dušama koje su za života bile podvrgle razum strastima.

<< Arhiva >>