od grija do kajanja

08.02.2007., četvrtak

kad bi samo ljubit znala

Zauvijek, zauvijek kunem se
zauvijek, biću uz tebe.
I kad sve propadne, kunem se
zauvijek biću uz tebe.
Hodaj kroz godine na rame moje
nasloni se.
U crti sudbine na mome dlanu
prepoznaj se.
Ja sam tu da ti dam
sve sto srce poželi...

Čitajući blogove, naleteo sam po ko zna koji put na temu sexa... Sećam se pre dva dana jednog dobrog smijeh
Šta hoću reći?
Sex je dobar ako se osobe kontaju, ako se potrefe zvezdice itd itd... U poslednjih godinu dana imao sam par partnerki... Samo je jedna bila extra, jedna nije bila loša wink a ovo ostalo, skoro pa za zaboraviti.

Dopalo mi se ovo iz neke knjige.. pročitao kod nekoga na blogu..
"Radost, sreću i potpunost ne možeš dobiti od druge osobe u odnosu. Opteretiš li voljenu osobu tim teretom, ona ga nikada neće biti sposobna nositi. Pobjeći će od tebe što brže može. Shvatit će da se u tebi nalazi praznina koju ne može ispuniti čak ni kada bi dala sve od sebe. Svrha odnosa nije pronaći potpunost, nego vlastitu potpunost podijeliti s drugim čovjekom. Svrha odnosa nije pronaći radost, nego vlastitu radost podijeliti s drugim. Ako nisi sretan kad ulaziš u odnos, nećeš u njega moći usaditi svoju sreću, a u ljudskim ćeš odnosima pronaći samo ono što u njih uneseš. To vrijedi za sveukupnost Života. Odnosi, dakle, postoje kao posuda u koju možeš ulijevati sve ono što ti jesi. Tada možeš posegnuti u to Polje i uzeti iz njega sve one vidove sebe koje sada želiš izraziti i iskusiti. No, iz posude ne možeš uzeti nešto što u nju nisi stavio. Napravit ćeš najveću pogrešku svoga života ako čekaš da ti netko drugi ispuni posudu."

I dodao bi nešto što sam čuo od dotične... "samo se opustiš i radiš ono što ti se sviđa i što te čini srećnim"

<< Arhiva >>