od grija do kajanja

08.02.2007., četvrtak

magija

Raskinuli smo danas... Napisao sam jutros u mailu ono što je ležalo u meni još sinoć...
Juče smo se videli posle posla... prošetali... Ona je nešto pričala, a ja samo ćutke išao gledajući ispred sebe...

"moje pile.. ne znam da li mi nedostaješ ili ćeš mi nedostajati...
jednostavno nemam poverenja u tebe.. nekad kažeš jedno, a radiš drugo...
nekad mi deluje da smo mi samo danas tu.. niti nas ko vidi niti čuje....
sutra kad nas ne bude bilo niko neće ni primetiti...
ti bežiš od... ne znam ni ja od cega... ja sam možda nestrpljiv...
ali već i umoran od svega..."


Ovaj život nema poentu bez ljubavi... Samo želim da budem pored nekog ko će me ispuniti kao ona što je umela.
Biće teško pregurati naredne dane... Izaći na kraj sa samim sobom...
Volim je... ili sam je voleo, a sad se trudim da prestanem i završim sa tim zauvek... Sve je tako uzmešano, a bojim se da razmrsim... Najlakše je kad mislim o nečemu drugom. I od te reči "zauvek" me prođe jeza... Znam šta želim u životu, a to sam video sa njom... Bojim se onoga "ovako nešto se desi samo jednom"...

Budite dobri
kiss

<< Arhiva >>