od grija do kajanja

24.01.2007., srijeda

...kisa

Danas mi je najteže... ne izlazi mi iz glave. Svako jutro se probudim sa mislima o njoj i koliko je sati (flotice).
Počinje mi radno vreme... hteo sam još ponešto da napišem o tome koliko je volim... ali...
Sve u zivotu je jedan začarani krug. Rodimo se u njemu... živimo u njemu. Nekad pomislim da bi mi bilo lakše da je nisam ni upoznao. Jedina osoba zbog koje sam bio spreman sve da promenim... I sad sam... Ali ne znam u šta da verujem... Da li joj je sve ovo bilo samo igra koju je već igrala ili ipak nešto više od toga?
Samo sam se ućutao... Sinoć sam hteo reći naglas da mi nedostaje, ali sam samo spustio pogled. Ne znam kako ću ovo pregurati.

23.01.2007., utorak

chicane - offshore

Sad bi mogao kao neki da se bavim politikom i kažem kuda ide ova omladina.. kuda ide ova država.. radikali su dobili većinu i sl... E pa neću! Zabole me... Ja bi negde pod kokosovo drvo, na neku lepu plažu.
Kod mene ništa novo.. svi ljudi su i dalje isti... Sa M se ne viđam dva dana.. ni ne čujemo se... Prolaze mi ružne misli kroz glavu. Noćas sam je sanjao.. kao volimo se, ali nećemo biti zajedno... Bili smo na nekom putovanju u BiH, na granici... Bili su tu i moji i D...
no sam
evooooo njami omiljeni kolač od višanja
ali sam i dalje.... no

09.01.2007., utorak

malo verskih pitanja

Poslednjih dana sam uživao u "gostima" kod drage..
Sa zdravljem sam ponovo nešto kilav. Nahladio sam se za 31.12. Kašljem kao magarac.
Išao sam do crkve za Božić. Šta mislite o crkvi? Meni je ok što postoji, ali može i bez pravila "šta i kako". Ne vidim potrebu za ograničavanjem ljudkih misli nekim pravilima, bilo kanonskim ili zakonskim, barem u onoj sferi koju možemo definisati kao privatnu. Valjda kontate šta hoću reći. "Bog je u tebi i svuda oko tebe". Nije ni čudo što je taj dokument crkva odbacila. Meni je ok da odem i u portu i u sabornu.. Poenta je naći mira u sebi..
Dosta sam tušio sa crkvom... Jeste li gledali novogodisnju skakaonicu? To bi rado probao.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>