od grija do kajanja

29.12.2006., petak

haos

28-og nam je bilo 68 meseci. 29-og nam je 6 meseci. S prvom sam se sinoć gadno posvađao. Bilo je i fizičkog obračuna. Nisam mislio da ću ikad stići dotle da nekog udarim... Žao mi je jer se uvek sklanjala kod mene, a sad treba od mene. S drugom... tako ume biti hladna... ne kontam taj njen stav stalo mi je ali... Izašla je iz stana na prečac. Ne znam šta će biti. Otplakao sam je već... ima dana...
Pitala me da li spavam sa tom prvom... iznenadila me... pokušava da skonta zašto se tako kačimo... Nisam joj odgovorio "zato što ona pritiska, a ja ne mogu da podnesem to što živim s njom, a tebe volim". To je trebala ona da zna... isto kao što meni stalno govori da ja treba da znam neke stvari čim je pogledam... Kaze "ja ljubav iskazujem kroz sitnice... znam da me voliš... napravio si haos zbog mene... Sigurna sam da znaš da i ja tebe volim..."

<< Arhiva >>