od grija do kajanja

03.12.2006., nedjelja

još jedan vikend

Bio sam i ovaj vikend do svojih. Nisam išao mesecima, a sad u tri nedelje dva puta. Bilo je ok. Došao je i brat sa devojkom pa smo pravili kotlić. Malo je bilo hladno, ali pasulj sa rebrima i povrcem u bosanskom lončetu se ne propušta njami. Išao sam i do društva u Pančevo... bilo je super.. Volim tamo da odem.. paze me.. prijatno mi je.. kontamo se...
Nešto sam nahladio bubreg.. pa pijem uvin čaj.. i uvo me žiga povremeno.. kontam da je nazeblo.. ali traje već danima pa me brine... Valjda će sve biti ok.
I devojka (zvanična) je išla sa mnom pa je otišla kod drugarice.. Izašle su sinoć u neki lokal u Beogradu.
A ona druga... znao sam da ćemo se zakačiti i pre nego sam je nazvao. Čak sam to i rekao.. "gledaj sad ovaj težak razgovor".. Ona se za vikend razbolela.. tad nisam bio tu... Dobila temperaturu, boli je nisko.. jaka prehlada. I ne mrda iz kreveta... a sutra hoce kod mentora za magistarski i na ispit.. Naveče hoće još i po rezultate nalaza. Elem... ja nazvao i...
" JA: a sestra.. jel pričate?
ONA: ok smo.. uz mene je
JA: znam..
ONA: šta ti znaš o tome? "
Naravno da sam završio razgovor posle 10 sekundi. Rekao da se čujemo sutra. A iskreno, ako se ne budem osećao dobro, mislim da se nećemo videti ni sutra.
Eto, ovaj put nemam nikakvih pitanja za Vas, sem "kako te? oću izađem na tv? majke mi"
Aj idem da kuntam. Budite dobri.

<< Arhiva >>