od grija do kajanja

15.11.2006., srijeda

tajne

Bio sam sad za vikend do mojih nakon par meseci. Poslednji put sam bio kući za Božić.
(ovaj post sam počeo da pišem još pre par dana)
Uglavnom, bilo mi je manje-više ok. Ispratila me "svađa" ili šta je već sa M... Rekla je između ostalog da je kraj među nama. Ja sam hteo malo da se odmorim od svega što je ona prihvatila vrlo lično kao da želim odmor i od nje... Cela priča se završila sa tim da zaboravim sve što je rečeno i rečima "budi dobar". Naravno, bio sam najbolji burninmad
Ćale me smarao s tim što dolazim tako kasno... seo sam na voz posle 22h... Pričali smo o svemu do 3 ujutro.. bilo je ok... Nisu me mnogo smarali za veze i kako treba da razmislim... što inače rade svaki dan od kada su čuli da imam nekog novog u svom životu. Sutradan sam otišao u drugo mesto kod drugarica... Opet je tu bilo pitanja tipa ko su i šta su i šta imam sa njima... i prigovora što ne ostajem duže...
Kod njih mi je bilo stvarno dobro.. odmorio sam se.. i prvi put spavao sa dve devojke (sestre) smijeh pod dunjom (ko zna šta je)... Ostao sam i duže nego što sam planirao, jer sam iscimao kolegu da menjamo smenu u ponedeljak pa sam pravo sa stanice došao na posao. Nisam se nikom posebno javljao.. A kako mi je bilo.. pa burninmad u paklu svakako rofl
Ceo post je trebao da se zove.. tajne.. jer sam vraćajući se kući mislio o tome kako je jedina osoba koja je znala "sve o meni" bila devojka.. s kojom i sad živim.. a po prvi put mi je palo na pamet da ću odneti neke stvari sa sobom u grob.... Pitanje.. jel imate neke tajne koje nikom nikad niste rekli? Kontam da su obično mračne...

<< Arhiva >>